2017. március 16., csütörtök

egy nap - tíz kép

6:00
napfelkelte a háló ablakából


7:00
reggeli zöldtea


8:00
reggeli olvasás az erkélyen egy kis smoothieval


 9:00
...ha már lecsúszna egy kis szilárd étel is :) zabkása vaníliás proteinnel, fahéjjal, chia maggal, almával és mandulával


10:00
tervezgetés


12:00
ebéd (zöldséges-húsos paradicsomszószos rakott tk penne)


14:00
takarítás


15:00
uzsi

16:00
menütervezés Fördős Zé-vel

17:00
csodás naplemente az erkélyről


Remélem tetszett nektek ez a képes összeállítás :)Nektek hogyan telik egy napotok?:)   Adri


2 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos fotók! Erkélyen teázgatni és olvasni, ehhez lenne most kedvem:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Adri!

    Már a kezdetek óta olvasom a blogod és a többi felületen is követem az életed eseményeit. Nagyon-nagyon szeretlek és ezzel nem vagyok együl :). Te egy nagyon értékes és szuper csajszi vagy.
    Éreztem,hogy valami baj van de gondoltam biztos csak sok a dolgod és az miatt nem jelentkezel mostanában. De egyszerűen nem hagyott nyugodni mi lehet. És végül észrevettem egy dolog megváltozott valami már nincs. Minden nap nagyon gondolni fogok rád és remélem egyszer újra jelentkezel majd. Lélekben melletted vagyok. Nagyon erős vagy kitartást. Millió puszi
    Üdv: Evelin

    VálaszTörlés