2016. június 3., péntek

Unokatestvér találkozó


Sziasztok! 
Az utolsó poszt a blogon az eljegyzésről szólt, és annyira tetszett az érzés, hogy amikor megnyitom a blogot, ez fogad, hogy nem is nagyon erőltettem az új bejegyzések írását :) Azonban azt is be kell látnom, hogy az agyam egy nagy-lyukú szitával tehető egyenlővé, amikor a saját emlékeimről van szó (regionális gazdaságtan tételeket ezzel szemben elég jól megjegyzek évekre :D hát kinek mi...) Szóval arra kellett rájönnöm, hogy ha nincs írásos-képes "bizonyíték" a dolgokról, amik velem történnek, szinte nem is tudom felsorolni sem, hogy miket csináltam..Mostanában instagramra is brutálisan keveset posztoltam, és úgy érzem, hogy nem is történt semmi (de nem azért mert csak az az igaz, ami fenn van valahol az internet bugyraiban, hanem mert egyszerűen nem emlékszem kis apró dolgokra, ha nem örökítem meg... fotósok átka?) ... 




A lényeg, hogy szerettem volna, ha nyoma marad itt is néhány élménynek, így ezennel az unokatestvér találkozóról szeretnék mesélni :) elég korán sikerült lefixálni az időpontot mindenkivel, és mivel úgy alakult, hogy nálunk tartottuk ezt az eseményt, így Apa és Anya váltak a főszervezőkké, akik egyeztettek mindenkivel, és intézték a dolgokat. A szüleim már jó ideje készültek a dologra, a ház körüli teendőkkel, tervezgetéssel, hogy ki hogyan és hol tud aludni majd, illetve hogy mi legyen a menü, milyen ételek italok legyenek. A végső hajrában pedig csütörtökön felállítottunk két sátrat az udvaron, ami árnyékot adott az asztalok felett, illetve esős idő esetén is jó szolgálatot tett volna :) Pénteken összeállítottuk az asztalokat, székeket, padokat, sült a tepertős pogácsa, és kóstolgatás alanya lett a csapolt sör, nehogy valakinek baja essen a hétvégén tőle :)) Állítottunk még egy kis alvós sátrat is, ahol mi Brigivel szombat éjjel tértünk nyugovóra, hogy a házban mindenki elférjen kényelmesen :) Volt, aki már pénteken érkezett, aztán szombaton is az egész nap folyamán jöttek-mentek a rokonok :) Bográcsban rotyogott a marhapörkölt, jöttek a finomabbnál finomabb sütemények, és egy hatalmas láda kürtöskalács is érkezett, hiszen Apa egyik unokatestvére ezzel foglalkozik, nyammi! Igyekeztem mindenkivel beszélgetni, felvenni a fonalat, hogy ki kinek a kije, hogyan és kihez kapcsolódik :) A garázs ajtajára ki is ragasztottunk egy nagy natúr lapot, amire fel tudta írni mindenki saját magát, így kialakult a kis családfa, és ezt később Brigi meg is rajzolta :) Nagyon sokat nevettünk ezen a hétvégén, szeretem amikor tele van a ház emberekkel, amikor együtt reggelizünk a teraszon, amikor csak mindenki jól érzi magát, szuper érzés, hogy ennyien össze tudtunk gyűlni, és találkozni tudtak a rég nem látott rokonok egymással :) 











Remélem Nektek is szuperül telt a május, én egyedül az időjárásra haragudtam kicsit, de azért így a vége felé már kaptunk valamit az igazi nyárból is! :) most pedig már június van, hihetetlen...ez a nyár szerintem a megszokottól is gyorsabban fog elrepülni, és hát... júliustól dolgozom majd, már nagyon izgulok miatta :) :) 
Legyetek jók, vigyázzatok egymásra, remélem hamarosan találkozunk újra! :)
Adri

2 megjegyzés:

  1. Szuper lehetett ez a találkozó!:) Összesen mennyien voltatok kb.?:D
    Gratulálok, hogy kaptál munkát! Ha nem titok, mit fogsz dolgozni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igen szuper volt! kb 52-54-en lettünk volna, ha mindenki eljön, de páran nem tudtak részt venni sajnos az eseményen, így talán 42-43 fő volt a végleges létszám :)

      végül a munka mégsem az lesz, amit a bejegyzés írásakor hittem, hogy lesz :) szóval erről sajnos nem tudok írni :)

      Törlés