2015. december 22., kedd

ajándékcsomagolás Adrus módra

Sziasztok!
Tudom, tudom, alig van már idő karácsonyig, de szerintem sokan az utolsó pillanatokra - akár 24-e délelőttre (szerintem abban van is valami izgalmas, régen sokszor így tettünk mi is otthon, mindenki bujkált, jó volt) -  hagyják az ajándékok csomagolását :) Arra gondoltam, megmutatom mi idén hogyan csomagoltuk be az ajándékokat :)



Már egy jó pár éve tetszenek a natúr csomagolások, de volt, hogy inkább a jegyzeteimbe csomagoltam (igen, egyoldalas jegyzetek voltak, másik felük csupa fehér, ezeket összeragasztottam és kész is volt, piros szalaggal szerintem elég menő volt :D), volt hogy ajándéktáskákat használtunk.

Tavaly például egyáltalán nem is találtam natúr csomagolót, akkor a kifordítós trükköt alkalmaztam, egy nagyon csúnyás, zöldes mintájú papírt vettem a teszkóban, az anyaga pont jó volt, csak fordítva kellett használnom, és meg volt a natúr papír :) 

Idén már elég korán, kb szeptember környékén találtam a DM-ben nagyon olcsón nagyon sok csomagolót, így vettem két tekercs sima, és egy mintás (de natúr színű) papírt. Végül ebbe nem került semmi, de majd láthatjátok, hogy azért használtam belőle (és ha már itt tartunk, képkeretbe is tettem belőle, szerintem baromi jó ötlet és olcsó kicserélni ilyenkor a nyaralós képeket például). 

Láthatjátok, hogy nagyon sok kis apróságot használtam a csomagoláshoz :) Az én kis tippjeim a következők, ha a natúr papírt választjátok, hogy:

- ne féljetek csillogó, elegánsabb kiegészítőkkel párosítani a natúr csomagolót - csillámos kis fenyők, csengők, csillagok, akár egy szép szalag, vagy arany/ezüst felirat

- ha tehetitek, cellux helyett használjatok kétoldali ragasztót, így nem látszódik a csúnya, csillogós cellux csík, hanem láthatatlanul tudjátok megoldani - szerintem sokkal, de sokkal szebb így a végeredmény

- ha becsomagolhatatlan alakú ajándékot választottatok, akkor sincs gond, kapható (szintén a DM-ben vettem azt hiszem) ilyen kis zacskó, amit utólag szintén úgy dekoráltok, ahogy csak szeretnétek. Ezt lezárni a legkönnyebb egy-két fa csipesszel, erre akár ragaszthattok is valamit, vagy befesthetitek valamilyen általatok kedvelt színre :) 

- a legkönnyebb mintás washi tape-et, csipkeszalagot, vagy egyszerű kötözőt, esetleg fonalat használni - vagy ezek kombinációját

- ajándékkártyának is sok mindent használhattok, én idén vettem is párat, de néhány ajándékra a rénszarvasos csomagolóból vágtam ki a nekem tetsző részekről, és ezt kettéhajtva egy kis cuki ajándékkártyát kaptam, amibe bele tudtam írni az ajándékozott nevét, ollóval egy kis lyukat készítve pedig a kötözőre felhúztam, és ezáltal könnyen tudtam rögzíteni is :) tavaly a házi hófehér gyurmából készítettem kis fenyőfákat, amikre filccel fel tudtam írni a szeretteim nevét :)

- szerintem mindenképpen érdemes valami kis aprósággal még díszíteni a csomagunkat, akár ez lehet valamilyen fenyőág, csengő, kis gömb, alma-vagy narancsszeletek, gyurmából készült alakzatok, mézeskalács, vagy akár fából készült kis minták, találni sok karácsonyi alakút, fenyőt, csillagot, rénszarvast :) én idén kis csillámos fenyőfákat választottam, amit simán odakötöztem a csomagolás végén, a masni előtt :) szerintem szuperül feldobja a kis csomagokat :)

- ha több ajándékotok van egy személynek, és nagyon eltérőek a méretek, akkor érdemes szerintem külön-külön becsomagolni, majd a végén ezeket egy szalaggal, vagy kötözővel egy nagy csomaggá összefogni :)

















Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, és ha még az ajándékok csomagolása előtt álltok, tudtam egy pár ötletet adni :)

Igyekszem még jelentkezni az ünnepek előtt, de ha mégsem írnék, akkor most megragadom az alkalmat, hogy mindenkinek nagyon békés, boldog, szeretettel teli ünnepeket kívánjak! Vigyázzatok egymásra nagyon!

Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése