2015. november 27., péntek

téli kívánságlista

-avagy segítség a manóknak! 

Tudom, hogy a szeretteim előszeretettel puskáznak a blogomról, ha van lehetőségük, legyen szó szülinapról, vagy karácsonyról, így arra gondoltam, hogy írok egy téli kívánságlistát :)





egy másik edző-cipő
az előzőmet is nagyon szeretem, de kicsit "bumszli" szegény, na és azért is jó lenne egy új, mert egyiket meghagynám csak kinti, másikat pedig konditermi használatra. Legjobban a letisztult, laposabb, egyszerűbb darabok tetszenek, de néhány jópofa mintás és színes is bejön, amivel igencsak fel lehet dobni az edzős szettünket :)









bokacsizma/bakancs
valami rövidebb szárú, lapos, hóban-fagyban kényelmes dolog jól jönne, de akár a csinosabb darabok is. Színben az alap fekete mellett a krém(teve?)szín, és a szép élénk barna is bejön :) Ez mondjuk nyilván nem túl jó ajándék alapanyag, ilyen lábbelit nehéz úgy venni, hogy nincs ott az alany, na meg azt sem tudom, hogy egyáltalán jól állna-e nekem ilyesmi. :)










ruha/öltözködés
ebben a kategóriában is nehéz másnak vásárolni, de mondjuk valami hosszabb ujjú (könyékig), egyszerű szabású, nem kivágott pamut ruhának örülnék, amit nyaklánccal, mellénnyel, csizmával, harisnyával vagy egy szép leggings mellé lehet viselni. Ha már leggings (jeggings?) jól jönne egy szép (vastag, nem átlátszó!!!) mintás darab is, valamilyen fekete-fehér kombóban, vagy bordós, esetleg sötétzöld/kék/szürke színben (nem tudom jól állna-e egyébként), de egyszerű egyszínű hosszú felsőkkel, pulcsikkal kényelmes viseletnek találom :)

melegítő/kényelmes szett
nem nagy márkák susogós melegítőire gondolok, hanem inkább egy jó melegítő-alsóra, amit fel lehet húzni gyorsan, amikor csak átugrunk valakihez egy filmnézésre, edzeni megyünk, vagy csak kényelmes ruha kell, de mégsem akarok pizsiben lenni :) a legjobban a szürke/sötétszürke/bordó nadrágok tetszenek, szűkített aljjal, gumis derékkal, akár kis műbőr díszítéssel (zseb szélén, ilyesmi)...Na úgy érzem elég pontos leírást sikerült adnom:D:D


pizsi/cuki pulcsi
Ha már kényelem... Azért sorolom egy helyre ezt a kettőt, mert elképzelem, hogy karácsonykor cuki pizsiből átöltözve valami nagyon cuki, igazi karácsonyi pulcsit húzok fel :D:D láttam például egy csodaszép arany rénszarvasos pizsit a teszkóban nemrég, de szerintem már nem lehet kapni, pedig magamnak is megvenném:) egyébként pizsik esetében azt szoktam nézni, hogy kényelmesnek tűnjön, és a nadrág mindig szűk/szűk aljú legyen (azt a lenge, trapéz fajtát nem kedvelem). Tetszenek még a virágos, pasztell színekkel, vagy valami cuki szöveggel rendelkező darabok :)
Pulcsit szintén láttam múltkor egy turi kirakatában (aah miért nem mentem vissza érte)... egy piros kötött darabról van szó, a felirat pedig a reszkessetek betörők jellegzetes mondata. imádnám! :)

h&m


















lakberendezés

na itt eljutottam arra a pontra, hogy már a lakásban nagyon nem férne el semmi. Persze mindig lenne mit csinálni, és újítani, de ezek inkább nagyobb, közös döntést igénylő dolgok. Ebben a kategóriában max. valami csodaszép ágyneműt (tavaly is nagyon jót kaptunk), párnát (kötött huzattal pl.), vagy egy új, pihe-puha (fehér) fürdőszoba szőnyeget tudnék megemlíteni, aminek brutálisan örülnék :) Úgyhogy itt azt hiszem stopot kell szüntetnem magamnak és az ajándékoknak is :D 


kozmetikumok 
nagyjából mindenem van most, bár az ilyen dolgoknak mindig örülök, mert utálok erre költeni, és jó érzés, ha nem nekem kell megvennem, haha :D Itt esetleg parfümöt, rúzst, körömlakkot, pirosítót tudnék elképzelni :)

ékszerek
szintén hasonló az előző kettőhöz, bár óráknak, nyakláncoknak, gyűrűnek, fülbevalónak stb mindig örül az ember :) most azonban nincs olyan nagyon kívánságlistás darab, max órából hiányosabb a készletem, hiszen amit rendeltem az sem érkezett meg..






könyv
na igen, egy jó könyv mindig jó választás, viszont ez a karácsony megint a "szakdolgozat-államvizsga-megőrülök" gondolati háromszögben fog telni, úgyhogy egy 'plusz' olvasnivaló csak kísértés lenne a nem-tanulás felé. Ettől függetlenül bizonyára örülnék neki :))




Azt hiszem ennyi is az én listám, igazából mindegyik kategória olyan, hogy van ilyenem, és egyáltalán nem létszükséglet a meglétük, de nagy örömet lehetne okozni velük nekem :) remélem tudtam segíteni a kis manóknak, és persze ne gondoljátok, hogy ez a legfontosabb... Nem az ajándék a lényeg, hanem a csodaszép pillanatok amit Veletek, drága szerelmem, családom, barátaim élhetek át :)


Ti hogy álltok az ajándékokkal? Én még csak a lista-írás stádiumban vagyok, pedig szeretném idén gyorsan elintézni a dolgokat :) 
Adri

1 megjegyzés: