2015. november 23., hétfő

haaaatalmas összefoglaló


sziasztok!
mivel mindjárt szétmegy a fejem, és semmi normális és hasznos dologra nem tudok koncentrálni, így arra gondoltam, hogy írok egy picit ide a blogra. Többször is nekivágtam már egy-egy bejegyzés írásának, aztán valahogy egyiket sem tettem közzé. Most viszont úgy vagyok vele, hogy túl régóta konganak üresen a virtuális naplóm lapjai, és úgy érzem, ami itt nem szerepel, az meg sem történt (na jó, persze nincs így, de azért szeretem látni, amikor visszalapozom a blogot, hogy mik történtek az életemben). A legutóbbi őszi képes bejegyzés előtt az utolsó - szégyellem nagyon - a nyaralós videó volt augusztus elején... húúha, vissza kell tehát ugranunk a 40 fokos augusztusba, és szétnézni az emlékeim között, hogy mi is történt akkoriban.. lássuk csak, rögtön augusztus elején megleptük Petrát a szülinapján, aztán segítettem "megkérni" az egyik barátnőm, Karin kezét, titkos akció volt, de imádtam, és a barátja, Ádám nagyon szépen kitervelt mindent :)) A hónap további részében nagyrészt esküvőkkel voltam elfoglalva. Szeptemberben kezdődött a suli, voltunk egyetemi gólyatáborban bulizni, együtt vacsiztunk a bandával a névnapomon, majd a móka a bortéren is folytatódott szeptember közepén. A második héten jött egy hirtelen munka-ajánlat, és elkezdtem gyakornokként dolgozni az egyetem egyik igazgatóságán. Néha ugyan úgy éreztem, hogy picit sok a suli, fotózás, szakdoga-írás mellett ez a munka is, és hogy nem tudok mindenhol 100%-ot nyújtani, de végül kibírtam mindent, és már végeztem is, ugyanis november közepéig maradtam. Közben néhányszor voltunk Ricsiéknél szülinapokat ünnepelni, és jártunk Zita barátnőm kislányának, Majának a keresztelőjén is, aki brutálisan cuki baba :) Októberben ismét egy váratlan lehetőség keretében Szilvásváradon tölthettünk Ricsivel egy hétvégét, és pont akkor volt az évfordulónk is, úgyhogy külön jól jött ki, na de erről külön bejegyzésben szeretnék beszámolni majd nektek:) Járunk edzeni is, kb hetente 4-5 alkalommal, ami elég sok időt elvesz, de mivel Brigiékkel és Ricsivel megyünk, így nem sajnálom, mert közben találkozunk legalább. Most november elején voltunk gólyabálban is, a készülődés itthon, a koncertek és a buli is szuper volt (a másnapom kevésbé :D). Nemrég pedig Anyuék jöttek hozzánk, és a csajokkal karácsonyi dísz beszerző körútra indultunk, majd itthon nálunk készítettünk mindenféle szépséget, csodás kis nap volt. Most hétvégén pedig ismét Pécsváradon voltunk, bár nekem legfőképp a szakdolgozat írás volt a program :) Na körülbelül ennyi történt, persze rengeteg kis apróságot kihagytam, így azt hiszem jobb lenne visszaállnom a sűrűbben posztoláshoz, és olyan dolgoknak is maradna hely, amit most kihagytam :)




















ennyi lettem volna mára, remélem nem gond, hogy brutálisan hosszú lett a bejegyzés! :) Adri

6 megjegyzés:

  1. Jó, hogy visszatértél, Adri :)

    VálaszTörlés
  2. Tegnap véletlen néztem be hozzád és megörültem, hogy a reggeli teám mellé olvashattalak:) Még nagyobb kedvet kaptam a képeid után az adventi készülődéshez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) szeretnék még több adventi bejegyzéssel is készülni, úgyhogy máskor is várlak a tea mellé! :)) puszi!

      Törlés