2015. november 3., kedd

autumn - the year's last, loveliest smile

Sziasztok!
Igen-igen, élek még :)) naaaaaaaagyon régen voltam már itt, ami így nem is teljesen igaz, mert minden nap benéztem, és akiket követek, próbáltam elolvasni, de saját bejegyzésre nem jutott idő.. nem is magyarázkodok, hanem helyette pár képet hoztam a vasárnapi sétáról :)  

Ui: nagyon sok minden pörög most nálunk, de ha esetleg valamikor lesz egy kis időm, akkor összefoglalom nektek az elmúlt heteket. Egyrészt sok értékes pillanat volt, amire én is szeretnék emlékezni [és ebben mindig segít a blog], és másrészt persze Veletek is szívesen megosztanám az élményeket:)

Ui2: bocsi a sok puszilkodós képért, egyszerűen ezen kívül csak hülye fejeket tudtunk vágni vagy nevetni...és hát a kamera másik oldalán azért komfortosabban érzem magam, úgyhogy fura volt, zavarban voltam még így is hogy a tesóm csinálta rólunk ezt  a pár képet. :)


















Éééés ahogy élőben inkább látni minket... :) 


üdv mindenkinek, csodás ködös keddet kívánok mindenkinek! 
Adri

10 megjegyzés:

  1. Óóóó, hát csodásak ezek a képek, nagyon édesek vagytok és sugárzik rólatok a boldogság! :) A harmadik a kedvencem, de a többi is szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) nagyon aranyos vagy, köszönjük!!! :)) puszi!!

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos fotók:) Tetszik a sálad is!
    Örülök, hogy írsz és várom a folytatást!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük szépen!!! :)) remélem, hogy tudok majd sűrűbben írni :)) puszi!

      Törlés
  3. már nagyon vártam az új posztot! :) annyira aranyosak vagytok!!! sok puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) cuki vagy!!!!! köszönjük!:) puszi!!

      Törlés
  4. Annyira aranyosak vagytok, imádni valóak és imádom a képeidet, nekem is tetszik a sálad, megkérdezhetem hogy hol vetted? Amúgy a kész képeknél használsz valamilyen szűrőt vagy hogy is mondják? :$ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de cuki vagy, köszönjük! :)) a sálamat egy kínaiban vettem (Szeged, nagyáruház ) A képeket egy program szerkesztem, legtöbbször csak kisebb fény-kontraszt korrekciókat végzek rajta, de vannak beépített effektek is, amiket rá lehet tenni. :)

      Törlés
    2. És milyen effektek ezek, én bárhogy csinálom a dolgokat soha nem ilyen hangulatos képeim vannak..:(

      Törlés
    3. itt egyébként a legtöbb képen tényleg nincs semmi, max a fényerőt és kontrasztot állítottam, egyszerűen szép volt az idő, és az őszi fények. A program amit használok ilyen célra számítógépen a photoscape (telefonra is van rengeteg) itt a film effektek között tudsz válogatni:) a személyes kedvencem a CP1, CP6, CT2, illetve az AF5 :)

      Törlés