2015. július 16., csütörtök

pécsi pillanatok

Sziasztok! :)
A múlt hétvégét Ricsiéknél töltöttük Pécsváradon, és mivel a magas épületekből való nézelődés nem volt elég múltkor a Kékestetőn, így a pécsi tv-toronyba is fel kellett mennünk :))) Hihetetlen, de Ricsi még sosem volt ott, én pedig már kétszer is (általában így szokott az lenni, mi mindig arrafelé jártunk kirándulni sulival, apa munkahelyével, cserediákokkal). Miután 'kinézelődtük' magunkat fentről, még ittunk egy jegeskávét, majd a városban egy fagyikehely koronázta meg a délelőttünket. Délután a nyaralást beszéltük meg a bandával, Horvátországba, Omisba utazunk :) Este még egy kis kártyaparti is belefért a kellemes nyári napunkba, vasárnapra pedig pihenés, és a hazaút volt betervezve. Mielőtt elindultunk volna Szegedre, nézelődtem instagramon, és megláttam a Punnanys srácok egyik posztját, hogy este Baján lépnek fel..nekünk ez pont félúton van, nem kerülő meg semmi, időben is jól álltunk.. így hát spontán koncert lett a vasárnapunk vége, de imádtam!! :) 




Természetesen pörgős szoknyában kell mennem minden ilyen helyre, fújja csak a szél mindenfelé :DD annyira nevettünk és szenvedtem a szoknyámmal, hogy nincs sok értelmes kép, de mégis olyan jó emlék :)


















Nálatok hogy telik a nyár? Nekünk ez a hétvége is csúcsszupernek ígérkezik, aztán pedig lassan itt a nyaralás!!! JUHUUU :)

Vigyázzatok magatokra! Ölel titeket: Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése