2015. július 9., csütörtök

Hétvége Gyöngyösön



Sziasztok! :)
A hétvégét Gyöngyösön és környékén töltöttük, erről a kirándulásról hoztam most Nektek képeket :) Az indok, ami miatt ide utaztunk, nem volt más, mint hogy egy esküvőn fotóztam szombaton :) Mivel elég nagy a távolság, így arra jutottunk, hogy érdemes már pénteken elindulni, biztos, ami biztos, szombaton már a "munka közelében" ébredjek :)) Így egy kis kirándulást csaptunk a munka köré, pénteken reggel indultunk, Gyöngyösre érve pedig ellátogattunk az állatkertbe, ahol szerencsénkre még éppen elcsíptük az oroszlán-simogatás utolsó hétvégéjét :) Később elfoglaltuk a szállásunkat, este pedig egy elképesztően finom vacsorát költöttünk el a városban, megkockáztatom, hogy az egyik legjobb helyen, a Bori Mami bisztróban :) A szombat nekem munkával telt, és vasárnap hajnalig meg sem álltam, így pár óra alvás után ismét útra kelve, Kékestető felé vettük az irányt. Még gyönyörűbb arcát mutatta most, mint, ahogy télen megismertük! :) Ezután még Egerben is sétáltunk egyet, városnéző kisvonatra szálltunk, ebédeltünk a Forst Ház teraszán, és ittunk egy bort a Szépasszonyvölgyben :) Nem is beszélek többet, meséljenek tovább a képek! :) Az esküvőről is fogom hozni a bejegyzést, amint elkészülök a képekkel! :)) Ui: a bejegyzés végén egy videót is találtok, próbáltam egy kis klipet készíteni a hétvégéről :) Nem egy profi munka, de azért jó érzés, hogy ilyen formában is megőrizhetem az emlékeimet! Remélem meg tudjátok nézni, és tetszik Nektek! :)





























És a videó:


Köszönöm, hogy megoszthattam veletek ezt az élményt!

Remélem jól vagytok, picit végre felfrissülhettünk a kánikulából! Azért vigyázzatok magatokra továbbra is!! :)
Üdv, Adri


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper képek és Adri...elképesztően csinos vagy!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy Móni, köszönöm! :)

      Törlés
  2. Jajj annyira szépek vagytok a pároddal, szinte nem is láttam még olyan párt akinek a képéről ilyen szinten sugárzott az összetartozás! Über cuki :D

    Noémi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Noémi! Nagyon aranyos vagy, jól esik ezt olvasni :) jó hallani, hogy nem csak mi érezzük belül, hogy mennyire összetartozunk és imádjuk egymást, hanem kívülről is látszik :)

      Törlés
  3. szerintem is rendkívül cukik vagytok Ricsivel! :) a fekete ruha pedig annyira jól néz ki! *.*

    VálaszTörlés