2015. június 19., péntek


Sziasztok!
Ne aggódjatok, nem akarok betörni a szépségblogok világába, de ugyanúgy, mint mások, én is természetesen használok ezt-azt, és most összegyűlt pár üres flakon takarítás közben, gondoltam megosztom a véleményem Veletek :) Ha tetszene Nektek több ilyen jellegű bejegyzés, kérlek tudassátok velem! (Persze azt is, ha ne legyen soha többé :D) Köszönöm! :)




Essence  - to die for négyes szemhéjpúder paletta: régen vettem már ezt a terméket, viszont több darabot elhasználtam régebben belőle, csak mostanában egy másik palettát használtam a mindennapokban. Azonban mindenképpen újra szeretném venni ezt, hiszen a világos színei tökéletesek nekem a füstösebb szemek elmosásához, a legsötétebb, matt szín pedig vész esetén a szemöldökömre is használható. 
Újraveszem? IGEN. :)


Lovely - curling pump up szempillaspirál: szeretem a lovely termékeit, ezt a terméket viszont elég sokáig nem ismertem, nem próbáltam. Végül a krémmániás pozitív vélemények miatt vettem meg, és nem csalódtam. Önmagában picit kevésnek tartom, általában két spirált, egy dúsító, éjfekete hosszító spirált és végül ezt a lovely darabot használom, hiszen ennek a sörtéi szépen szétválasztják az előzőekben esetleg összecsomósodott, túl vastag pillákat. Így nekem bevált, de önmagában nem tartom csodaszernek. Az ára viszont nagyon jó, és ha nem akarunk nagyon drámai pillákat, akkor beválhat! :) 
Újraveszem? Most nem, de gondolni fogok rá, ha nem találok olyat, ami egyben teljesítené az elvárásaimat! :) 


Garnier - micellás víz: igen, jól látszik, már újra is vettem! Igaz, nem próbáltam más márkáktól ilyen jellegű terméket, de nem is keresek ehelyett mást, tetszik! Eltávolítja a maradék sminket (fürdés közben le szoktam mosni és utána használom ezt a micellás vizet), felfrissít, és jó érzés a bőrömnek. Semmi negatívat nem tapasztaltam.
Újraveszem? Már újra is vettem! :)

Balea - Cabana dream tusfürdő: imádom az illatát, és az ára is verhetetlen! felváltva használom a zöld tropical sunhine nevű változattal, és nagyon szeretem!! Jól habzik, finom illatú, verhetetlenül olcsó! 
Újraveszem: Állandóan!

Rexona dezodor: Igazi nyári, tusolás utáni friss illata van, ahogy a neve is mutatja. A dolgát teszi, bár nálam annyira változó, hogy mi hogyan használ, állandóan másra lenne szükségem. Mindenesetre szeretem, most egy másik illatban vettem meg, de lehet keresgélek még, hátha van jobb.
Újraveszem: Kipróbálok más márkáktól is pár fajtát, és később lehet visszatérek ehhez!

Oriflame nappali krém: Brigiéktől kaptam szülinapomra ezt a hihetetlenül finom illatú arckrémet. Viszont másik arckrémet használok már egy ideje, úgyhogy ezt inkább testápolóként kezdtem el használni, hiszen könnyebben be tudtam dobni a táskámba, mint más nagy kiszerelésű testápolókat. Az illatát imádtam, a hidratáló képessége a kezemen/lábamon elég volt, de arckrémként nem tudok róla nyilatkozni!
Újraveszem: mostanában nem hiszem, mert nem is próbáltam az eredeti funkciója szerint!

Oriflame univerzális balzsam: imádom,imádom,imádom! 
Újraveszem: már megtörtént, kb minden illatban próbáltam már, ez talán a legnagyobb kedvencem!

Aquafresh fogkrém: ha már pont kifogyott, őt is lefényképeztem. Legtöbbször colgate fogkrémet veszünk, de most valamiért ez került a kosárba (talán akciós volt) és nem csalódtam, fincsi, de jól tisztít, még egy enyhe fehérítő hatást is véltem felfedezni :)
Újraveszem: Igen!


Ennyi lett volna ez a bejegyzés! :) Ti próbáltátok már ezeket a termékeket? Mit gondoltok? 

Szép hétvégét Nektek, vigyázzatok magatokra!!!

Adri

4 megjegyzés:

  1. én szeretem az ilyen típusú posztokat, szóval jöhet még! :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszett ez a bejegyzés :)
    Én is most készülök újravenni azt a kis Essence 4-es szemhéjpúdert, nagyon szeretem, minden nap azt használom.

    VálaszTörlés
  3. Jöhet még több ilyen poszt, bár a lovely szempillaspirál nálam allergiás tüneteket produkált, úgy bevörösödött és dagadt tőle a szemem, h tuti nem veszem újra. De hát amíg nem próbáltunk valamit, úgyse tudjuk meg, milyen, nem? :)

    VálaszTörlés
  4. nekem a micellás vízből a kombinált bőrre való van meg, de az csípi a szemem :'(
    a Balea tusfürdőket én is imádom, az egyik legjobb márka.

    VálaszTörlés