2015. május 8., péntek

the big catch up

sziasztok!
ezer éve nem volt napló jellegű bejegyzés a blogon, amit nagyon sajnálok, hiszen nekem is segít az emlékek felidézésében :) így viszont elég régről, április elejéről kell kezdenem a mai mesét :) Kb minden élmény, vagy hétvége külön bejegyzést is érdemelhetett volna, de most már nem akarom elhúzni, így egy hatalmas bejegyzésben fogok mindenről beszámolni :)

----------------------------------------------------------------------------------------


Tehát az elmúlt hónap kulcsszavakban:
Húsvétkor mindkettőnk családját meglátogattuk, fotóztam, meccsen és pincejáráson is voltunk :) 

kedvenc munkám egy babafotózás volt, az alanyom, Lili nagyon cuki baba és ügyesen viselte a pár órás modellkedést :)

Ricsivel volt egy vásárlós, hamburgerezős, pihenős napunk is az egyik hétvégén, emellett autós találkozón és gyorsulási versenyen is voltunk a Tököli Reptéren :) 

Jártunk cirkuszban is, voltunk napozni és olvasni a Zápor-tónál. 







A hónap végének legfőbb eseménye számomra a szülinapom és a szakmai kirándulás volt. A regionális és környezeti gazdaságtan mesterszakosokkal meglátogattuk a bajai kikötőt, voltunk a pécsi biomassza erőműben, kóstoltunk finom borokat Villányban, és a gyűrűfűi ökofaluban is jártunk. A szakmai programok mellett mókában és kacagásban sem volt hiány, a szállásunkon csak mi voltunk, így nem okozott gondot a közös főzés, játék, éneklés és tánc sem :) Nagyon jól sikerült ez a 2-3 nap, de nem bántam, hogy szombaton jöttünk haza, hiszen aznap volt a szülinapom, és szerettem volna Ricsivel is találkozni :) 




:D



Arra viszont nem gondoltam, hogy milyen meglepivel vár majd: teljesen kicsinosította az erkélyt, székeket vett, csinos kiegészítőkkel díszítette a teret, a virágok közé fehér díszköveket helyezett, pár szolár lámpával és a kedvencemmel - egy napelemes égősorral koronázta meg a dolgot :) Gyönyörű lett, így elhihetitek, ahogy hazaértem, csak kinn üldögéltem egészen este 11-ig, vacsiztunk, kártyáztunk, boroztunk Ricsivel, tökéletes volt :) 


Másnap otthon grilleztünk, de csak villámlátogatásra ugrottunk haza :)




Múlt hétvégén ismét Pécsváradra utaztunk, ballagásra mentünk, és a barátaink pincéjénél tartottunk egy hamburgersütős, lazulós, játszós napot :)

Ricsi családjától egy nagyon szuper ajándékot kaptam, jajj annyira imádom. Egy fényképezőgép alakú parfümmel kilóra meg lehet engem venni, na de ha még okostelóra csiptethető halszem és mikró-lencse is van hozzá? elájulok! :D 










A szegedi hétköznapjaim általában suli - főzés - beadandó írás - tanulás - futás - Ricsihazavárás - pici pihenés tartományban mozognak, mikor melyikre jut több idő :) Vagy esetleg kombinálok belőle párat, és Petrával tanulunk lazulgatás közben  - vagy lazulgatunk tanulgatás közben:)





ééééés ennyi lett volna tömören az én elmúlt pár hetem. húúh, brutál hosszú lett ez a bejegyzés, úgyhogy el is köszönök! :)
köszönöm, hogy végigolvastatok, szerettem volna, ha megmaradnak ezek az emlékeim itt az utókornak, és későbbi önmagamnak :) 

vigyázzatok magatokra! puszi! Adri

6 megjegyzés:

  1. Bocsánat, nem tudok elmenni mellette szó nélkül. Adri, elképesztően csinos vagy! Fogytál? Bomba formában vagy! :O :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos fotók, igazán tartalmas napjaid voltak/vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!! :) igen, mindig tartalmasra sikerednek! :)

      Törlés
  3. Wow you really styled this outfit well!! You look amazing.
    leezeer is coupons website: amazon coupons, snapmade coupons, zaful coupons and so on.

    VálaszTörlés
  4. hogy mennyire aranyos az a parfüm :O ha még kapható, megpróbálom megszaglászni :D

    VálaszTörlés