2015. május 27., szerda

májusi történések

Sziasztok! 
Ismét majdnem eltelt egy egész hónap, én meg csak kapkodom a fejem, hogy hova sietünk :) 
Tudom, hogy közhely, de annyira gyorsan telik az idő, hogy szinte alig emlékszem a mindennapok történéseire, mert nincs idő rá, hogy leülepedjenek :) Képeket viszont mindig készítek, így ezek hasznos segítségemre vannak, ha emlékekről van szó :) Voltunk ebben a hónapban a szüleimnél, esküvőn Ricsiékkel, valamint Zitáéknál is jártam, és megdajkáltam drága Maja babát :) 15-én kezdődött a borfesztivál Szegeden, itt többször is megfordultunk :) Közben pedig a vizsgákat tapossuk, már három ötös megvan, ma is volt egy vizsgánk, és még vár ránk három :) Picit hiányzik az igazi jó idő, főleg a borfesztiválon hiányzott, de a tanulást is jobban preferálom vízparton, vagy legalább az erkélyen. Ennek ellenére ma szinte őszvégi hideg volt, a lakásban is fáztam és folyamatosan azt éreztem, hogy elalszok.. szóval remélem összeszedi magát az időjárás, és kezdődhet az igazi jó idő :) Tehát körülbelül ennyi a helyzet velem :)  



























:) Remélem Ti is jól vagytok!!! 

Puszillak Titeket, Adri


6 megjegyzés:

  1. Hogy készül az első képen lévő finomság? Annyira ínycsiklandozó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinálok róla egy bejegyzést, ha ennyire nagy az érdeklődés! :)) egyszerű egyébként! :)

      Törlés
  2. Arra a finomságra én is kíváncsi vagyok *.*

    VálaszTörlés
  3. Nem hiszem el, hogy ilyet leírok, de az a rózsaszín ruha fehér cipővel és nyaklánccal álom. Pedig basszus, RÓZSASZÍN!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy!!! :) hát igen, olyan rózsaszínes-korallos-barackos színű :D köszönöm a bókot! :)

      Törlés