2015. április 20., hétfő

recept: gombás-csirkés tészta

Sziasztok!
A hétköznapokon mindig nagy fejtörést okoz, hogy mit is főzzek, ami könnyen szállítható, egészséges, egy-két napig kitart, és esetleg hidegen is fogyasztható, ha éppen én is vinnék magammal a suliba. A tésztás ételeket mindketten nagyon szeretjük, emellett viszont igyekszem egészséges, és hasznos tápanyagokkal teli ételeket készíteni, így a mostani receptben is teljes kiőrlésű tésztát használtam. Ezen kívül szükségünk lesz még hagymára és fokhagymára, csirkemellre, gombára (én barna csiperkét vettem) és tejfölre. Nézzük is, hogyan készítettem el ezekből a hozzávalókból a múlt heti menünk egyik legfinomabb darabját :)





Elsőként a vízforralóba tettem fel vizet, közben apró kockákra vágtam a csirkemellet, majd a hagymákat vágtam fel minél kisebb darabokra. A fokhagymát és a vöröshagymát kevés kókuszzsíron megfuttattam, majd a csirkemellet is hozzá öntöttem, sóztam, borsoztam, kakukkfűvel és majoránnával fűszereztem, és egy picit vizet aláöntve pároltam. Ez idő alatt a gombát is felaprítottam, majd ezt is a csirkéhez adtam. Kb 10 perc alatt el is készült a ragu alapja, ezalatt a tésztát is odatettem főni. A ragut tejföllel fejeztem be, amihez egy kis zöldség-grillfűszert kevertem. Amikor pedig összekevertem a tésztával, friss metélőhagymával szórtam meg :)









Remélem elkészítitek, szóljatok, hogy hogy ízlett! :) Jó étvágyat hozzá, és szép hetet kívánok Nektek!
Adri 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsinek néz ki, mi is pont ilyen tésztát vettünk :)) puuszi

    VálaszTörlés
  2. Hmm, nagyon finom! :) Elkészítettem ebédre, annyi különbséggel, hogy kevés mustárt is kevertem a tejfölbe. Bekerül a receptes füzetembe, az biztos. Köszi, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés
  3. hű, tuti nagyon finom! *.* mihamarabb el kell készítenem :D

    VálaszTörlés