2015. március 31., kedd

Sziasztok! :)
Újabb hét telt el, sulival, zh-írásokkal, hazautazással. A hétvégét a szüleimnél töltöttük, Anyukám születésnapját ünnepeltük. Főztünk, sütöttünk, kártyáztunk, olvastunk, napoztunk, játszottunk és nagyon-nagyon sokat nevettünk. Szeretem, hogy minden étkezéskor közösen körbeüljük az asztalt, és utána még órákig képesek vagyunk beszélgetni, viccelődni. Ha egyszer valaki elkezdi, nincs megállás, és csak potyog a könnyünk a nevetéstől. :) Így telt hát a hétvégénk, aminek méltó lezárása volt a vasárnap esti focimeccs nézés, tökmaggal, finom sörökkel, gyertyafénnyel. Tegnap pedig újra iskola, főzés a hétre, este pedig Petra jött át megnézni a walking dead évadzáró részét :) ehhez készítettem egy kis túrós-epres finomságot, ezt is láthatjátok a képeken:) nemsokára tervezek pár gyors receptet megosztani veletek, amiket mostanában én nagyon sokszor elkészítek, ha kíváncsiak vagytok rá persze :)
Ma délelőtt a napsütéses Vértónál futottam egy jó 5 km-t, lassan pedig ebédhez, majd suliba készülődök :) A változékony idő azért megvisel egy kicsit, eléggé érzékeny vagyok a frontokra, és már fáj is a buksim. A sok rügyező, virágzó fa és bokor, a virágok, a friss illat, a fűnyíró hangja azonban mindenért kárpótol :) 
Remélem nektek is kellemesen telnek a napok, vigyázzatok magatokra! 





















Legyen gyönyörű hetetek! Ölel Titeket, Adrus

4 megjegyzés:

  1. Nahát!!! :) Hogy ez egy Hamvas Béla idézet! (Bár sajnos még semmit nem olvastam tőle.) Egy hasonló idézetet nagyon szerettem olyan tizenegyedik-tizenkettedikes koromban, úgy találtam a neten, szerző megjelölése nélkül... akkoriban minden füzetemet teleírtam idézetekkel, ez pont a magyarra került. De én így ismertem (és most rákeresve, ennél is Hamvast dob ki): "Egyszer. Mindig csak egyszer. Mindig először, mindig utoljára. Nem a törvényt keresni. Szabadnak lenni. Nem alkalmazkodni. Elhatározni. Nem a megszokás. A váratlan. A kaland. A veszély. A kockázat. A bátorság... a küszöbön állni. Folytonos átlépésben lenni. Élve meghalni, vagy meghalva élni. Aki ezt elérte, szabad. És ha szabad, belátja, hogy nem érdemes mást, csak a legtöbbet." Érdekes pluszt ad hozzá a te verziódnál az az utolsó szó. Köszi, hogy megosztottad, most ez olyan jól esett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) mennyire szuper, hogy pont ezt az oldalt fotóztam le:) Egyébként Csernus Imre: A kiút című könyvében van így benne, nagyon megtetszett nekem is :) most én is rákerestem, mindenféle verzióban megtaláltam, de nekem 'a váratlan, a kaland, a veszély' rész is nagyon tetszik benne! :) nagyon örülök, most ez megmelengette a szívem :))

      Törlés
  2. Ismét jó hangulatú fotókat gyűjtöttél össze:) Ha tavasz, akkor nekem 1000kép a tulipánfáról (vagy magnólia:)) a Széchenyi-téren. Te szoktad fotózni?
    Én személy szerint nagyon várom a gyors receptjeidet! Nincs is annál jobb, mint gyorsan valami finomat összedobni egy hosszú nap végén v. napközben, ebédidőben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm!
      Igen, vagyis pár évvel ezelőtt, talán 2011-ben fotóztam le normálisan, azóta nem álltam meg képeket készíteni ott :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2611568308064&set=a.1087693332142.12453.1820705029&type=3&theater

      akkor egy bejegyzés is született róla, de sajnos a képek valamiért már nem jelennek meg :)
      egyébként lehet pont a héten lesz ott egy család-fotózásom, úgyhogy telepátia, hogy említetted :)

      Törlés