2015. március 8., vasárnap

mostanában történt... :)

Sziasztok! :)
Nem volt mostanában bejegyzés, de egyszerűen minden nap olyan gyorsan eltelik, és emellett úgy éreztem, hogy nincs konkrét bejegyzés-anyagom nektek :) Viszont rájöttem, hogy egyébként sem jól megkomponált, többször átírt cikkeket, hanem gyors helyzetjelentést - inkább naplóbejegyzést - szoktam hozni ide Póniországba :) Összegyűlt pár kép az elmúlt hetekben, amik szép emlékeket, pillanatokat idéznek, ezekből szeretnék mutatni most Nektek párat :) 

Az elmúlt hetek a hétköznapokat illetően extra gyorsan teltek, a suliban semmi extra nincs, az órák nagyrészt érdekesek, gyorsan eltelnek :) Minden nap megpróbálok egy edzést is beiktatni, sütök-főzök, mosok, takarítok és várom haza este Ricsit a munkából :) A hétvégéket megpróbáljuk tartalmasan tölteni, például múlt hétvégén Ricsi bátyját és barátnőjét láttuk vendégül. Xbox, kártya, finomságok, sok nevetés - kulcsszavak az együtt töltött időből :) A mostani hétvégét Bp-n kezdtük, hiszen Ádám szervezett egy beöltözős meglepi bulit Karinnak :) Másnap egy nagy séta és egy szuper ebéd erejéig még maradtunk a fővárosban, aztán haza jöttünk és pihentünk egy hatalmasat :) Ma főztem-sütöttem-takarítottam, de mégis úgy érzem, hogy pihenős napra sikerült :) A kései reggeli és a Barcelona meccs után sétáltunk egy hatalmasat Újszegeden a Holt-Maros sétányon, aztán itthon ebédeltünk, és most csak pihengetünk :) TÖKÉLETES :) Egyszerűen úgy érzem, hogy köszönetet kell mondanom az univerzumnak, hogy ennyire boldog lehetek! 




























Remélem nem gond, hogy hosszúra sikerült a bejegyzés :) Szép vasárnap estét Nektek!!! puszi!
Adri

6 megjegyzés:

  1. Szép képek! :) A Holt-Maros sétányt nagyon szeretem, gyönyörű képeket lehet ott készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ugye, szerintem is gyönyörű :) Remélem egyszer a teraszomról bámulhatom majd :))))

      Törlés
  2. Szuper képek! :)
    Esetleg nem lenne kedved csinálni egy bejegyzést mit sportolsz,mikor,hogyan?!Miket eszel (a képeken látom próbálsz egészségesebben élni, és engem érdekelne,mint motiváció) mit hogy csinálsz,milyen okból, stb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! :)
      De, lehet, hogy érkezni fog ilyen bejegyzés! :) Igyekszem!

      Törlés
  3. szép képek!
    automatán használod a géped?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! Totál változó, amikor van időm ellenni vele, vagy dolgozom, akkor természetesen nem, de ha gyors emlékmegőrzés van, akkor szoktam automatán is :)

      Törlés