2015. február 23., hétfő

Mulatás :)

Sziasztok! :)
Szombaton Bordányba voltunk hivatalosak, ovis bálra :) Már nagyon-nagyon vártam, hiszen remek kis bandát hoztunk össze, és a kedvenc zenekarunk játszott :) Az egész este nagyon jó volt, annyit nevettem, hogy csak na :) Táncoltunk, ettünk-ittunk, tökéletes volt:) Szállást is kerestünk előre, így ott tudtunk aludni, és senkinek nem kellett vezetnie :) A közös szundi, a másnapi sztorizgatás és életmentő babgulyásozás pedig csak feltette a pontot az i-re, az amúgy is szuper hétvégét jól zártuk :) 














Ti szerettek/szoktatok bálba járni? Én a diszkós szórakozóhelyeket már meguntam, de egy jó bálba bármikor el tudnék menni :) Öregszem? :))

Szép estét nektek! Puszi :)

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. kööööszi, cukkiiini vagy!!! <3 :)

      Törlés
  2. Jó kis este lehetett!:)
    Szerintem azért is untad meg a discos helyeket, mert már van egy párod. Legalábbis nekem ez is közrejátszott abban, hogy már nem járok annyit. Régebben, mikor még szingli voltam, nem kifejezetten pasizni jártam bulikba..de azért mindig benne volt a pakliban, hogy ott találom meg a nagy Ő-t vagy ilyesmi.. Valahogy az ismerkedés is a szórakozáshoz tartozott (nem az egy éjszakás kalandokra gondolok). Vártam a szakos bulikat, hátha ott lesz a kiszemeltem stb..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szia Zsófi!
      igen, azt hiszem egyetértünk ebben, szerintem is benne lehet a dologban ez is, főleg amiatt is, hogy együtt lakunk jó ideje, és hétköznap este már az egyetemi bulik helyett inkább hozzá bújok korán lefeküdni :)

      Törlés
  3. De jó ez a ruha!:) Megkérdezhetem, hogy hol vetted?:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :)
      Hádában vettem, de már tavaly augusztusban, csak most volt alkalmam először felvenni :)

      Törlés