2015. január 29., csütörtök

Egy boldog nap margójára

Sziasztok :)
Tegnap nagyon hosszú napunk volt, de annál szebb is :) Régóta terveztem a fényképezőgépem lecserélését, hiszen a másikhoz egyszerűen hosszú távon semmilyen külső vaku nem volt képes alkalmazkodni...nem tudtam így semmilyen munkát elvállalni vele mostanában, és annak ellenére, hogy imádom a kis olympust, nagyon érett már a váltás gondolata. Nézegettem olvasgattam, de őszintén szólva későbbre terveztem a vásárlást, mígnem jött egy hirtelen ajánlat, egy nagyon jó váz, két objektívvel, külső vakuval, hihetetlenül kevés expóval, és még sorolhatnám... A válaszom egyértelmű, a gép tartózkodási helye viszont Gyöngyös volt, így hát tegnap kirándultunk kicsit a srácokkal :D :) Először Bp-n kezdtünk, ott is elintéztünk egy-két dolgot, ittunk egy kávét, és indultunk tovább. Az eladó annyira jó fej volt, hogy teljesen azt éreztük utána, hogy ezer éve ismerjük őt, viccelődtünk, hülyéskedtünk vele, és a gép is kifogástalan állapotban volt, így elhoztam :) Egy Canon 60D boldog tulajdonosa vagyok :)) Ezután felmentünk a Kékestetőre, annyira gyönyörű volt, nem is gondoltam, hogy ilyen helyeken járunk majd :) Teáztunk egyet a torony presszóban, aztán indultunk tovább, hiszen visszafelé még egy IKEA-t is terveztünk :) Bevallom őszintén, még sosem jártam ott, de lehet nem is kell rendszert csinálnom belőle, mert pénztárcagyilkos, legszívesebben minden második terméket megvenném :) Mégis elég szűkre szabtuk, a svédgolyós vacsink után csak néhány apróságot, gyertyákat, asztalközepet, törölközőt, fürdőszobaszőnyeget hoztunk :) 

































ennyit szerettem volna mesélni nektek életem talán legszebb január huszonnyolcadikájáról :)))

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra! 
Adri


15 megjegyzés:

  1. Azta de szuper nap lehetett......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tartalmas volt és pörgős :))) szuper boldogság :)

      Törlés
  2. Gyönyörű képek, gyönyörű Adrus ^^ a csizmád hiperszuper *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj cuki vagy:) én mondjuk nem így öltöztem volna, ha tudom, hogy a Mátrába is megyünk, és nem csak autókázunk egész nap :D a csizma F&F, szuper kényelmes, csak éppen ide nem való, de sógorkám segített, úgyhogy nem estem el végülis :D

      Törlés
  3. Sok szép fotót az új géppel, jó fényeket - ahogy mondani szokás :)
    Az én új masinám is épp úton van, már nagyon izgatott vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, aranyos vagy, remélem így lesz :))
      Milyen gép lesz az új társad? :)

      Törlés
  4. Milyen szép képek! Ezek már az új géppel készültek?
    Én is most szeretnék váltani, de nem tudom még, hogy melyik gép lenne az igazi számomra...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) Igen-igen, imádom az első pillanattól kezdve :) jól meg kell nézni, és utánaolvasni, aztán leszűkül a kör, hogy mi jöhet szóba :)

      Törlés
  5. Nagyon szép képek!! nem csodálom, hogy ez volt életed legszebb január huszonnyolcadikája :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!! cuki vagy:) puszillak

      Törlés
  6. Gyönyörű a táj és gratulálok az új gépedhez :) Mellesleg az IKEA függést okoz...ha nincs katalógusod, gyere el hozzánk, minden IKEA :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D repülök! :D amúgy jó, mert csomó minden tetszett, de tudom, hogy nem illene hozzánk, vagy már nem tudnám hova rakni, így könnyen lebeszélem magam:)

      Törlés
  7. nem rég találtam a blogodra, és nagyon tetszik.. gratulálok a blogodhoz is, és az új gépedhez, nagyon jók a képek :)
    mi is pár hete voltunk Kékestetőn, csodaszép volt, de sajnos nekünk nem jutott ennyi hó :D

    VálaszTörlés