2015. január 23., péntek

az év első három hete

Sziasztok! :)
Tavaly jelentkeztem utoljára, egy évértékelő bejegyzéssel :) Azóta minden nap eszembe jut, hogy úgy írnék valamit, de sajnos a vizsgák miatt nem hogy erre, de nagyjából semmi másra nem volt időm, sem energiám :) De jelentem végeztem, a két mumus tárgyat leszámítva, ami kb. mindenkinek rosszul sikerült, mindenem ötös lett, úgyhogy nagyon boldog vagyok :) Na lássuk, mi is történt ebben a három hétben eddig, ugye nem gond, ha képeken keresztül mesélek? (Az emlékezetem sem a régi már nekem sem, csak képek alapján megy :D:D)

Indulás szilveszterezni - laza dartsos, kártyás pincebuli, nem kellett kiöltözni :)





Az év első napjaiban Anyuékhoz is ellátogattunk, pár pihenős nap következett, rengeteg puzzle-rakás, filmmaraton, fények, kuckózás, pezsgő, finomságok egész nap :)


Később ideje volt visszatérnünk Szegedre, Ricsi dolgozni ment, én pedig totálisan belekezdtem a tanulásba. Hetedikétől huszadikáig négy kemény vizsgát teljesítettem, melyből 3 szóbeli volt, rettegtem az összestől, de szerencsére mind jól sikerült, és ötöst kaptam :)



Közben, hogy ne nekünk kelljen hazamenni, a szüleink látogattak meg minket, és Brigiéknél volt egy kis családi ebéd :) Kártyáztunk, rengeteget nevettünk, és én persze ekkor is tanulni próbáltam :)





Karácsony után igyekeztem rögtön lecserélni a dekorációt a lakásban, próbálok a tavaszra hangolódni :)


Az egyik kedvenc karácsonyi ajándékom ez a képkeret volt, családi albumot csináltunk belőle Ricsivel, hogy mindenki velünk legyen a hétköznapokon is :) 


Múlt pénteken Rencsi szülinapját ünnepeltük - igaz nem tudtunk sokáig maradni a másnapi meló miatt - igazán jól sikerült az este, és még egy tortával is sikerült meglepnünk őt a csajokkal :)




És iigggeeen, a legutolsó vizsgánk is ötös, juhuu :)


Végre ismét vissza tudtam térni az edzéshez, pont a "kedvencemmel" kar-mell edzéssel kezdtünk... mondanám, hogy nincs izomlázam... de imádtam :))) 

Most pedig sajnos be kell látnom, hogy a betegség ismét képes ledönteni a lábamról, de legalább vizsgák nélkül, meleg teával, gyümölcsökkel tudok pihenni itthon picit, úgyhogy legalább az időzítése "jó" :)) 

Remélem Ti is jól vagytok, üdvözlök mindenkit! :)

6 megjegyzés:

  1. Jaj, már hiányoztál Adrus! ♥
    Gratulálok a vizsgáidhoz!
    Nekem májusban kezdődik a "kivégzés", utána irány a nagybetűs élet ja és a meló :D

    Jobbulást kívánok, legyen nagyon szép hétvégéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) édes vagy, köszönöm :)
      ooh akkor májusig kitartás még :)
      igyekszem jobban lenni, köszönöm :)) puszillak

      Törlés
  2. Imádom a "nagyá-s" gofrit. :))) Egy falat a kókuszos-habosból és a mennyországban vagyok. :D A képeidtől mindig kedvet kapok a tanuláshoz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, nagyon jó, kíváncsi leszek mikor emelik fel az árát :D mi mindig túrósat eszünk, de ha ennyire dicséred, lehet kipróbálom a kókuszost is :)
      a tanuláshoz hajrááá!!! jó dolog, amúgy fura, de szeretek tanulni, és tudni :)

      Törlés
  3. Szia! Hova jársz edzésre? :)

    VálaszTörlés