2014. december 20., szombat

moments



Sziasztok!
Úgy döntöttem mégsem pótolom be az advent collage bejegyzéseket, mert a kézzel készített ajándékaimat nem mutatnám be előre, és szinte mindenki erről posztol mostanában, túl új ötleteim nincsenek, na és az idő is véges, valószínűleg tehát senkinek nem lennék már segítségére :) a csomagolásnál nálam idén is a natúr papír, esetleg valami arany, barna szín uralkodik. A csomagokat ilyen-olyan szalagokkal, sima kötözővel, aranyra fújt falevelekkel, és házi gyurmából készült névtáblákkal dobtam fel. Mivel nem leszünk itt a Kuckóban karácsonykor, így már tegnap feldíszítettük a pici fát, és berendeztük alá a családnak szánt ajándékainkat :) Jövőre szeretnénk egy nagy, dús műfenyőt, színben szerintem maradni fog az arany mondjuk fehérrel kiegészítve :) 
Egyébként a héten két vizsgám is volt, mindkettő nagyon jól sikerült, örülök, hogy végre erre az évre. Januárban lesz még 4, de ez a jövő problémája, most kicsit próbálok végre az ünnepre hangolódni :) Pár hangulatképet hoztam most Nektek, remélem nem bánjátok :)























Legyen gyönyörű hétvégétek! :) 

6 megjegyzés:

  1. Imádom a dekorációs ötleteidet, és még mindig szépséges vagy ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!! puszillak sokszor!! :)

      Törlés
  2. jaj, én is ilyen csomagolópapírokat vettem, mint a 4. és 5. képeken, olyan szépek :)
    a képek pedig nagyon jó hangulatúak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) örülök, hogy tetszenek :) puszi

      Törlés
  3. Igazán karácsonyi hangulatom lett a képektől! :)

    VálaszTörlés