2014. december 30., kedd

2014 - milyen volt?

Sziasztok! :)
Egy évértékelő, nosztalgiázó bejegyzéssel készültem ma Nektek :) Jó volt visszanézni az albumaimat, bár régen sokkal több képet készítettem, most alig, inkább csak telefonos képeim vannak. Jövőre megpróbálok ezen változtatni, és megörökíteni még több dolgot :) Na nézzük, hogyan telt nálam ez az év :)


 Január 

 Az év sok idegeskedéssel kezdődött, na meg rengeteg tanulással, hiszen 7-én államvizsgáztunk. Minden szuperül sikerült, vacsival, koktéllal, pihenéssel ünnepeltünk. Sajnos a Nagymamám is eltávozott közülünk ezen a napon, nyugodjon békében. 
A hónapban ezen túl csak pihentünk, kirándultunk, sétáltunk.



 Február
A februárt izgalommal vegyes félelemmel vártam, hiszen felvettek a mesterképzésre, és a diplomaosztónk utáni hétfőn már kezdődött is a suli. Épp, hogy le tudtuk zárni életünknek egy korszakát, már kezdetét is vette egy új.


Március
Ha már az újdonságoknál tartunk, ebben a hónapban költöztünk saját lakásba. Teljesen hirtelen jött az egész, de nagyon jó végre kettesben, egy saját Kuckóban lakni Ricsivel. A költözés és a festés elég gyorsan lement, köszönet érte a drága családomnak, akik mindig teljes mértékben támogatnak és segítenek. 
Ebben a hónapban ünnepeltük még Anyukám születésnapját, és kezdett kitavaszodni is, amit nagy sétákkal, grillezéssel ünnepeltünk meg :) 
Sajnos ebben a hónapban még egy veszteség ért, egy gimis osztálytársamat vesztettük el egy baleset miatt. Leírhatatlan az a düh, és szomorúság, ami ilyenkor telepszik az emberre. Nyugodj békében Kopi!!!!!


Április
Ebben a hónapban voltunk cirkuszban, jártunk sebességfesztiválon, kirándultunk a füvészkertben, a családban több szülinapot is ünnepeltünk, és szakmai kiránduláson is jártam a sulival. Tartalmas volt :) 

  Május
Májusban ballagáson jártunk, borfesztiváloztunk, vizsgáztunk, extra gyorsan eltelt. 

 Június
Júniusban volt Ricsi diplomaosztója, dolgoztam, tanultam, vizsgáztam, kikapcsolódásképpen kirándultunk, ismét ballagásra mentünk, cseresznyét szedtünk és ettünk, és egy eljegyzési ebéden is voltunk.


Július
Ez a hónap a pihenésről, és a barkácsolásról szólt. Időm nagy részét a szüleimnél töltöttem, ahol medencéztem, olvastam, vagy éppen festettük a teraszt, csinosítgattuk a ház környékét a közelgő esküvő miatt :) Minden este edzettem, és szuper napirendet alakítottam ki magamnak. 

 Augusztus
Ekkor már lázasan készülődtünk a lagzira, és Brigi lánybúcsújának szervezése is félig-meddig az én feladatom volt :) Rengeteg tennivaló volt az esküvő előtt, de azért belefért az időbe a karácsonyi ajándékként kapott Mamma mia előadás megtekintése is a Szegedi Szabadtérin :) Szuper volt! 
Az esküvőt megelőző héten mindenki nálunk volt, segített, sütöttünk, pakoltunk, jó buli volt már az is, na de maga az esküvő napja, egy CSODA volt  :) képeket és videókat az alábbi bejegyzésekben láthattok: 
http://poniorszag.blogspot.hu/2014/12/brigi-es-zola-eskuvo-videok.html
http://poniorszag.blogspot.hu/2014/10/brigi-wedding-session.html
http://poniorszag.blogspot.hu/2014/10/az-eskuvo-kepek.html

 Szeptember
Gyorsan vissza kellett zökkennünk a dolgos hétköznapokba, nekem indult a második félévem, Ricsi pedig ekkor kezdett a munkahelyén. A hétköznapok egyhangúságát bortérrel, csajos sörözéssel, sétával, szülinapozással törtük meg :)

Október
Ebben a hónapban ünnepeltük Ricsivel a második évfordulónkat, bútorokat vásároltunk, gyönyörködtünk a kis Kuckóban, amit egész évben, minden évszakban és napszakban imádok!!! Imádok itt élni, főzni, sütni, dekorálni, csak úgy létezni! Egyszerűen a legeslegjobb hely, ahol lehetek :)

November
Ez a hónap nagyon gyorsan elszaladt, otthon sok-sok névnap várt ünneplésre, megkezdtem a karácsonyi készülődést, és egy pincérbulit is tartottunk :) Imádtam!

December
Ha a november telt el gyorsan, akkor a decemberre nem is tudom milyen szót használjak. A szorgalmi időszak utolsó napján Petrával megvendégeltük a számunkra legkedvesebb csoporttársainkat, majd volt egy szakos-karácsony is, jó móka volt :) Ezután felváltva próbáltam a vizsgákra koncentrálni, és karácsonyi hangulatba kerülni, ajándékokat beszerezni, és díszíteni a lakást :) A decemberi utolsó vizsgám után felutaztunk Karinékhoz, akiknél egy fergetegesen szuper házibulin vettünk részt :) Ezután családi körben karácsonyoztunk, és most pedig várhatjuk az év utolsó napját, őrület. 


Ennyi lett volna az én évem, tartalmas volt, sok változással járt, és új dolgok jöttek az életünkbe, de én semmit sem bánok, hiszen nem is lehetnék ennél boldogabb!!!! :) Remélem 2015 legalább ilyen jó lesz! :) Viszlát jövőre!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper éved volt, leszámítva a szomorú részeket.
    Még mindig nagyon szép vagy, öröm nézegetni a képeid! :)
    Legyen gyönyörű új éved!
    ♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj draga vagy:) koszonom :) nagyon boldog uj evet neked is :)puszillak

      Törlés
  2. Imádom a bejegyzéseidet, annyira hangulatosan írsz és mindig olyan szép képeket csinálsz :) Sajnálom a szomorú dolgokat, de veled örülök minden másnak, ami boldogságot hozott az életedbe :) Remélem a 2015-ös év még jobban fog alakulni számodra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonok mindent ees hogy velem orulsz, na meg azt is hogy velem voltal egesz evben! Mindig jol esnek a kommentjeid! Nagyon boldog uj evet kivanok neked!!! :)

      Törlés
  3. Sűrű éved volt, sok változással! Tavaly nekem hasonló évem volt a diplomát és a veszteséget tekintve, hát nem volt jó kombináció... De te annyira gyönyörű vagy és Ricsivel tökéletesek vagytok együtt♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj de cukor vagy, jol esik nekunk, amit irtal!! Ezer puszi, es legyen gyonyoru uj eved!

      Törlés
  4. Adriii,áruld el kérlek hol vetted a magassarkút,ami a diplomaosztón volt rajtad! sehol nem találok szép,igényes, T pántos cipőt :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szio :) a CCC-ben vettem, jenny fairy, nagyon kenyelmes es jol tart, egyszeruen imadom :) remelem talalsz meg belole!

      Törlés
  5. annyira széép vagy és olyan jó belelátni az életedbe. gratulálok mindenhez, izgi év volt. jövőre is maradj ilyen kis vidám! :)
    boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, koszonom edes vagy :) talalkozunk jovore, igerem ilyen maradok :)boldog uj evet!

      Törlés
  6. Ezek szerint szuper éved volt :)
    2015 is legyen legalább ilyen jó :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, gratulálok először is a diplomához, és azt szeretném megkérdezni, hogy melyik kar melyik szakán tanultál.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, édes vagy! Az SZTE mérnöki karának gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök szakát végeztem el alapképzésben :) most a gazdaságtudományi karon vagyok, regionális és környezeti gazdaságtan mesterszakon :)

      Törlés
  8. Szia most fedeztem fel a blogod. Lélegzet elállítóak a fotóid, feltöltődés volt nézelődni nálad. Mióta blogolok ritka, hogy egy blogon ott ragadok, mivel az írás eléggé lefoglal, de mai estémet elraboltad. :) Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Jajj, de megható, amit írsz, igazán jól esik :))) Örülök, hogy itt voltál, remélem hamarosan új bejegyzéseket tudok írni,és Te is visszatérsz ide! :)

      Törlés