2014. november 30., vasárnap

Advent collage - 1.rész - Adventi koszorú

Sziasztok! :)
Páran úgy gondoltuk, hogy egy közös bejegyzés-sorozatban mutatjuk meg Nektek hétről hétre, hogy hogyan is készülünk az ünnepekre :) Elsőként adventi koszorút készítettünk, nézzük milyen lett az enyém :)
(Teljesen másmilyenre számítottam és nem is tudtam, hogy pontosan mit akarok, olyan sok hozzávalóm se volt, az arany alapot nem akartam teljesen eltakarni, hát végül ez sült ki belőle :)) 

Egy fincsi tejeskávéval, és Bublé karácsonyi show-jával álltam neki az alkotásnak, egész ünnepi hangulatba keveredtem :)








Na de ezután csak nem hagyott nyugodni a dolog, szétszedtem, és csináltam egy újat :D a bejegyzés végén egy alternatív koszorút is mutatok, koleszban, albérletben könnyen kivitelezhető. Pár különböző méretű (de lehet egyforma is) borospoharat vettem, az aljába mehet szalag, karácsonyi gömb (az enyémbe nem fért bele), potpurri, fenyő ág, bármi, a tetejére pedig egy-egy mécses kerül :) elhelyezzük őket egy tálcán, tányéron, és már kész is vagyunk :) köré rakhatunk még bármilyen ágat, szalagot, díszeket :))








 Nálatok milyen koszorú készült? :) Az én alkotásaim hogy tetszenek?
Nézzétek meg a többiek munkáját is :)

5 megjegyzés:

  1. Húúú nagyon szuper fotók, főleg a kötött változat tetszik és a készülődős képek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett, nekem legjobban a kötött verzió tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuperek, nekem is a kötött tetszik a legjobban, de a poharas is nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem mindegyik tetszik - az arany klasszikus, a kötött modern, a poharas meg állati jó!!! :)

    VálaszTörlés