2014. október 8., szerda

vágod?

én vágtam. 
jobban mondva vágattam :) és hogy miért, az a mostani bejegyzésből kiderül! :)
amikor gimibe kerültem, elég hosszú hajam volt, olyan normálisnak mondanám.. aztán azt hiszem 9. utáni nyáron vágattam le a hajam, kb vállig érőre. nem is tudom mit gondoltam, bár hirtelen nagyon tetszett, az utána következő hajnövesztési mániámnak nem biztosított túl jó esélyeket. az összes lány egyszerre akart extra hosszú loboncot, a szalagavatóig imádkoztunk és mindent kipróbáltunk, hogy szép hosszú hajunk legyen.  mindig hasonlítgattuk, hogy na kié hosszabb? és el is hittük, hogy mindannyiunké naaggyoon hosszú. persze, hogy nagyon rövid volt, és még be is göndörítettük, szóval jeah, tök bénán nézett ki :D:D aztán ahogy Szegedre kerültem nem nagyon foglalkoztatott a kérdés, közben pedig egyre többen mondták hogy de sokat nőtt a hajam, de gyönyörű, stb, de szerintem csak a gimishez képest tűnt annak. Végül azért több "frufrus, és vágatok belőle egy kicsit" próbálkozás után azért 2011 körülre már egész szép hosszú hajjal rendelkeztem. később megint vágattam frufrut, de utána az is lenőtt, és idén már szinte a fenekemig ért a hajam. nem tudom mikor nőtt meg ennyire, vagy mitől, hiszen semmi különöset nem használok rá. végre megvolt amire mindig is vágytam, amire gimiben azt mondtam volna, hogy most ide azonnal és boldog leszek. na de álljunk meg egy kicsit. tudjátok milyen idegesítő tud lenni egy összegubancolódó, mindenhova beakadó, sehogy sem álló, kezelhetetlen, nehéz hajtömeg? nekem a végére már csak ezeket jelentette a hosszú haj, igazából nem tudtam vele semmit kezdeni, a göndör hullámokat 2 percig bírta, majd kidobta, az egyenesség összekócolódott, a fonásokat olyan sokáig tartott megcsinálni, hogy rendes megfájdult a kezem, éjszaka összevissza ráfeküdtem és mindenhova feltekeredett, és úgy éreztem összenyom, alacsonyabbnak mutat. az egyszerűség miatt csakis copfban, vagy kontyban hordtam az utóbbi időben, ami azt az érzést keltette, mintha sosem mosnék hajat.. :D mindezek vezettek ahhoz, hogy megváljak a hosszú hajkoronától. megvártam Brigiék esküvőjét, hiszen nem tudtam hogy megbánom-e a fodrászkodást, és gondoltam, hogy egy alkalmi frizura, amit fodrász készít el, jól néz majd ki hosszú hajjal :) a lagzi után, amint alkalmam nyílt, mentem is a fodrászhoz, és Brigi unszolására egy színezés is bekerült a képbe :) kb az első alkalom volt, hogy boldogan jöttem el fodrásztól, könnyű lett a fejem, puhák a hajvégeim, egészséges, lekerült a végéről az ombre, élettel teli színe van, és könnyű kezelni. egy álom. persze nem lett olyan rövid, de azért az előzőhöz képest van egy jó 30 centi különbség :) remélem nektek is tetszik, én jól érzem magam :) persze nagyon szép az extra hosszú haj, és nem mondom, hogy nem tetszik képeken, de nekem elég volt belőle :) 
hoztam pár képet is, írjátok meg a véleményeteket! :)











puszi! Adri

18 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik az új hajad. a fazonja és a színe is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Kata, aranyos vagy!!!!! :)

      Törlés
  2. Szuper! Én is vágattam most a hajamból, igaz, csak 10 centit de ez is jól jött már és azóta gondolkodom, hogy vállig érőre vágassam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii!! :) nekem is a vállig érő is nagyon tetszik most :)

      Törlés
  3. Szerintem nagyon jó lett, jól áll :) Időnként én is legszívesebben megválnék tőle, de a jövő nyarat kivárom, én is esküvő miatt :)

    VálaszTörlés
  4. Szép vagy :) Mondd csak, a loknik neked mennyire tartósak a hajadban? Nekem még 20 kg lakkal is lelapul a fejem pár óra után :(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, csodás volt a hosszú is, de rossz volt olvasni mennyi nyűg volt vele :)
    Én is nyáron váltottam rövidre, imádom :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a hajad és szépek a képek is :) én is nemrég vágattam, de nem mertem sokat. Így viszont kb. észrevehetetlen a változás :( Neked kifejezetten jól áll ez a hosszúság, szépen kiemeli a csodaszép arcod :))

    VálaszTörlés
  7. hú, nagyon jó lett! a színét is imádom, és a fazon is tetszik, főleg kiegyenesítve. :)
    én márciusban vágtam le (mindig magamnak vágom) a kb. derékig érő hajamat váll fölé érőre. most majdnem mellig ér, és szeretem, de úgy nekiesnék megint, hogy visszavágjam a márciusi "hosszúságára"... csak hát megfogadtam, hogy megnövesztem megint, mert a hosszú hajam is hiányzik kicsit... micsoda problémák :)

    VálaszTörlés
  8. Húú, nagyon tetszik, szuper lett :))

    VálaszTörlés
  9. Most már értem, miért vágattad le és teljesen egyet is értek! Sokkal jobban kiemeli az arcod :)
    El sem tudom képzelni milyen nehéz lenne a hajam olyan hosszúsággal mint amilyen Neked volt, mert olyan nehéz, sűrű és vastag is a hajam.
    Áprilisban vágattam 20 centit, de már 10 centi vissza is nőtt, aminek örülök, mert most hosszú hajra vágyom. (de nálam ez a haj téma elég sűrűn változik) :D
    Egy szó mint száz, remek lett így a hajad! ;)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett, igazán jól áll neked! :) Én is levágattam a már mell alá érő hajamat, most épphogy túlér a vállamon és egyszerűen imádom. Nem akad be sehova, a párom nem fekszik rá, és végre egészségesek a hajvégeim! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett Adri! Sokkal jobb így :) Amit most leírtál mintha én irtam volna..sajnos most ugyanezt érzem én is a hajammal kapcsolatban.. unom,hogy én sem tudom máshogy hordani csak összefogva mert ha már kiengedem idegesít,hogy folyton lóg..a hajmosásokról meg nem is beszélve..szó szerint sírni tudnék annyira kócos mindig..pedig már vettem olyan fésűt is ami elvileg nem húzná.. de az sem nagyon akar segíteni.. na de egy szónak is száz a vége, örülök, hogy te legalább "megszabadultál" a hajad egy részétől :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jól áll a rövidebb haj, bár még így is hosszúnak mondható :) Nekem derékig ér, és ennél hosszabbra nem is szeretném növeszteni, mert nem bírnák a hajhagymáim.

    VálaszTörlés
  13. köszönöm nekteK!! :) nagyon jól esik, hogy tetszik :) én azóta is imádom, úgyhogy nem bántam meg :)))

    VálaszTörlés