2014. október 21., kedd

our love story

október 18. a kedvenc 'ünnepem'. évforduló. 4 éve megismerkedtünk, 2 éve valamilyen különös oknál fogva szerelembe estünk. nem tudom hogyan, nem tudom miért, de életem egyik legszebb történése ez. Persze én néha hisztizek, ő néha figyelmetlen, én néha túlbuzgó vagyok, ő néha lusta... higgyük el, hogy nem kell tökéletesnek lennie mindennek ahhoz, hogy tökéletesen boldogok lehessünk. Én az vagyok, tökéletesen boldog, hiszen a szerető családom és a szuperszónikusfantasztikus barátaim mellé kaphattam még egy ilyen csodát, mint Ő. Már jó ideje együtt élünk - több, mint fél éve saját lakásban, kettecskén. Csoda ez nekem, és mértéktelenül hálás vagyok érte :) 

Nem szeretnélek titeket untatni a kitörő érzéseimmel, csak szerettem volna egy emléket hagyni itt - a virtuális naplómban is erről a jeles napról :) 

Mindennap azt hiszemmáris fokozhatatlanul szeretlek
És másnap mindig arra ébredek, hogy több vagy nekem, mint tegnap.


8 megjegyzés:

  1. De szépek vagytok! A mi történetünk is így indult - fogalmunk sincs hogyan, de egyszercsak azt vettük észre, hogy együtt vagyunk (akkor ismertük egymást 4 éve...). És 4 évre rá, végre a felesége vagyok ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek vagytok! Boldog évfordulót! :))
    Nekem is két éve van párom, aki mellett nyugodt és kiegyensúlyozott lettem. Nem sokára összeköltözünk mi is.... :))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok és még sok-sok boldog évet kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok nektek!
    Így igazi ez a szerelem, hogy elfogadjátok és szeretitek egymást a "rosszabb" napokon is.
    A legtöbb romantikus filmnek ott van vége, amikor összejön egy pár, pedig a java csak utána keződik...:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok nektek, nagyon szép pár vagytok ^^ És ne aggódj, néha rám is rámtör az áradozhatnék, olyankor folyton ömlengek a blogomon arról, hogy milyen szerelmes vagyok, aztán ki tudja, az olvasóim már legszívesebben lecsapnának :D De néha kell az ilyen is ^^

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon aranyosak vagytok, öröm rátok nézni! :)

    VálaszTörlés
  7. <3 cukiság, még számtalan boldog közös évet nektek, Pónilány! ;)

    VálaszTörlés
  8. jajj nagyon szépen köszönjük!!!!!! :) puszi mindenkinek!!!!

    VálaszTörlés