2014. október 31., péntek

filléres dekortippek


sziasztok!
a cím nagyon hívogatóra sikerült, de azért annyira nem fog nagy dolog történni ebben a bejegyzésben, csak pár általam készített őszi/téli dekorelemet szeretnék bemutatni Nektek :)



Pár képet már instagramon is megosztottam ezekről, úgyhogy lehet, hogy valamelyik már ismerős lesz nektek :) Összességében borostyánággal, faágakkal, levelekkel, gesztenyével, rafia kötözővel, arany spray festékkel, és dekorhomokkal dolgoztam. Ezek közül csak a dekorhomok (120 ft) és az arany spray (600 ft) került pénzbe :) Mint láthatjátok, vázákat, befőttes üvegeket, boros poharakat és egy képkeretet használtam fel, de ezek már régebb óta megvoltak, és a szezon változásával könnyedén ki tudom majd cserélni a bennük levő dolgokat az aktuális évszaknak megfelelően :) Az IKEA-s vázába először művirágot akartam venni, tavasszal gondolom ez is fog történni, de valahogy a meleg, bekuckózós gyertyafényes nappaliba most nem kívántam virágot, így jött az ötlet, hogy borostyánágat, és faágakat teszek bele, amiket arany festékkel fújtam le. 
A szögletes vázába gesztenyét és faleveleket helyeztem majd nyakon öntöttem egy kis dekorhomokkal, a tetejére pedig egy gyertyát állítottam. Szintén dekorhomok került az egyik borospohárba, a tetején mécsessel, míg a másikat pedig fejjel lefelé helyeztem el, egy levelet tettem a 'búra' alá, a talpára pedig szintén egy mécses került. A befőttes üveget faágakkal raktam körbe, melyet egy rafiaszalaggal rögzítettem. Egy nagyobb feles poharat tettem bele, és ennek a tetejére helyeztem egy mécsest, hogy ne legyen túl mélyen az üvegben. A képkeretbe pedig simán egy falevél került, nem a legszebb, és akkor még nem volt arany festékem sem, de úgy megtetszett így natúran, hogy meghagytam :) Egy nagyon szép nap emlékét juttatja eszembe egyébként is :) Mindez, mire leírtam, tovább tartott, mint bármelyiket elkészíteni :) Tudom, hogy nem nagy dolgok ezek, de éppen ezért annyira jó érzés, hogy díszítik a szobát, és még sokba sem kerültek, na meg ágakat gyűjteni apával jó móka volt :) 














Hogy tetszenek? Kipróbáljátok valamelyik ötletet? Ha készítetek hasonlót, megköszönöm, ha küldtök róla egy képet, akár a blog facebook oldalára, akár emailben, vagy instagramon megjelölhettek (hodiadri). :) Szép napot és gyönyörű hétvégét nektek! Ölel, Adri

6 megjegyzés:

  1. Nekem direkt tetszik a kissé szakadt falevél. Totál vintage :D

    VálaszTörlés
  2. Csodásak, azt az ágacskás körbedíszítést nagyon régóta ki szeretném próbálni, annyira klassz! ;)

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép a borostyán így aranyra lefújva :)
    És a borospoharas is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik nagyon mutatós őszies lakásdekor *.* nagyon tetszenek! Arany sprayt nemrég vásároltam én is, már alig várom, hogy használhassam (hasonló módon). Hol sikerült dekothomokot ilyen jó áron venned? :)

    VálaszTörlés