2014. október 24., péntek

Brigi&Zola - wedding session


A lagzi utáni szerda reggel mentünk el fotózni a srácokkal, Brigit szépen kisminkeltem, és begöndörítettem a haját, öltözés, és indultunk is :) Első utunk egy virágkertészetbe vezetett, nem is gondoltam, hogy ilyen gyönyörű lesz :) A többi képet este szerettük volna megcsinálni, de a hazafelé vezető úton azért megálltunk kattintani párat, bohóckodtunk, nem nagyon vettük komolyan a dolgot :) Esti naplementés, fényes képeket terveztünk, amiből az lett, hogy délután jégeső kíséretében leszakadt az ég, és nem tudtunk menni sehova :D viszont a reggeli spontán képek annyira megtetszettek, hogy ezt nem is bánom :) remélem tetszenek Nektek! :)























































Ha van kedvencetek, eláruljátok Nekem, melyik az? :)  

5 megjegyzés:

  1. Az utolsó 3in1 a kedvencem :D De mindegyik kép nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon jók lettek! Nekem a fenyős a kedvenc! Szerintem sokat fejlődtél egyébként.
    Ha gondolod, nézz be hozzám:
    norabfoto.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű fotók, gratulálok! :))

    VálaszTörlés
  4. Csodálatosak lettek a képek, csak úgy sugárzik róluk a boldogság, ugyanakkor megkomponáltak, ízlésesek. Nekem az a kedvencem, ahol magas fák között a kép alján látszanak, az nagyméretű nyomtatásért és keretért kiált, annyira szép :-)

    VálaszTörlés