2014. szeptember 18., csütörtök

kcab m'i

Sziasztok!
Visszatértem - legalábbis megpróbálok :) Sosem tudom elfelejteni ezt a kis felületet itt, meg amellett sem tudok elmenni, hogy akármennyi kihagyás is van, mégis van, akinek hiányzik Póniország :) köszönöm Nektek a kitartást és a sok szeretetet!  :)) 
A nyár végén - pontosabban a lagzi előtt egy héttel jelentkeztem utoljára, és meséltem nektek, hogy nagyjából a készülődésről szólt minden. Nyáron az időmet nagyrészt otthon, a szüleinknél töltöttem :) Brigi és Zola esküvőjéről egyébként külön bejegyzésben szeretnék majd mesélni, és majd a kreatív képeket is hozom, hiszen az a megtiszteltetés ért, hogy drága nővérem, és vőlegénye úgy döntöttek anno, hogy én készítsem el azokat, és csak a Nagy napon fotózzon valaki más :) 
A buli után azonban egyből vissza kellett csöppennünk a való életbe, Ricsi hétfőn kezdett is az új munkahelyén, nekem is beindult a suli :) A mesterszak második félévében járok most, sok érdekes, mellette pedig sajnos egy-két haszontalan(nak tűnő) tárgy is szerepel az órarendünkben. Egyébként elég "asszonyos" lettem itt az utóbbi időben, mindig azon agyalok, mint kellene főzni, amit Ricsi el is tud vinni magával dolgozni, mikor főzzek, mikor takarítsak, mikor mossunk, hogy legyenek a dolgok, milyen bútort kéne venni stbstb. Imádom ezt az életet is, valahogyan felváltotta a régi "mit vegyek fel este, mit igyunk, hova menjünk" kérdéskört, de nem is bánom :) Úgyhogy azt tudom mondani, hogy most nagyjából minden rendben, igaz éppen most tüszős mandulagyulladással küszködök, de mint mindig, gyorsan meggyógyulok most is majd :) 
Ennyi lettem volna mára, remélem Ti is jól vagytok! :) 
Ui: nagyon régóta nem iratkoztam fel új blogra, ha van olyan, amit szívesen ajánlanátok nekem, vagy Ti írjátok esetleg, írjátok meg kommentben, lecsekkolnám :) Puszi




itt az ősz :) forró tea, meleg mamusz :)

hambi-nap





névnapi ajándék és egy kis cukiság Londonból :) köszi Petra :)



névnapi csokrom ^^




puszi! 

20 megjegyzés:

  1. Üdv újra! Az utolsó előtti képen teljesen kivirult vagy :) Mivel nagyon szeretem a blogod, ezért én szívesen venném, ha olvasnád az enyémet, ha már így felhoztad :) http://the5fthseason.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Édes vagy, köszönöm! bekukkantok hozzád, köszönöm a linket! puszi :)

      Törlés
  2. Úúúú, az a kötött felső! Csodaszép, megkérdezhetem, hogy honnan van? :) Gyönyörű vagy a képeken! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szio:)) sajnos turkálóból van, de már vagy 2 éve vettem, úgyhogy sajnos nem tudok normális infóval szolgálni! a bókot pedig köszönöm aranyos vagy!!! puszi

      Törlés
  3. Jobbulást! Hiányoznak a posztok, úgyhogy remélem, hogy ezentúl sűrűbben lesznek :) Amúgy ezt az "asszonyosodást" én is megfigyeltem már :D Elmegyek vásárolni magamnak és neki veszek nyakkendőt... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöönöm!!! :) igyekszem sűrűbben írni! :) na igen, ez is sokszor előfrdul h magamnak smemi, de neki olyan jó ajánlatot látok, hogy muszáj megvennem :D::D

      Törlés
  4. Nagyon hangulatosak a képeid, mint mindig. :) Szabad tudni, hogy a fehér kötött poncsós (?) képen milyen rúzst viselsz? Gyönyörű színe van, szuperül áll Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Viki! azokon a képeken (és igen poncsó:D) a miss sporty perfect colour 054es read my lips árnyalata van keverve a bys márka spiced merlot árnyalatú rúzsával :D először a pirossal rúzsoztam ki és kicsit raktam a bordóból és cuppogós mozdulatokkal meg az ujjammal oszlattam el kicsit :) remélem segítettem :))

      Törlés
  5. Milyen szép az a fehér krizantémcsokor! :)

    VálaszTörlés
  6. Már nagyon vártam egy új bejegyzést! ♥
    Biztos nagyon fini ételeket készítesz! Nekem a látványtól már csorog a nyálam :D
    Jobbulást kívánok!

    Ha gondolod, nézz be hozzám.: www.turcsekgabi.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan édes vagy!! :))
      tervezek majd több receptes bejegyzést hozni, úgyhogy kiderül majd, hogy finomakat főzök-e :) :)
      köszönöm a kedves szavakat!!! puszi!

      Törlés
  7. Nagyon jó kéééépek! Örülök, hogy ismét itt, én is várom már a posztjaidat :) Itt az én blogom is teázás mellé ;)
    http://lovecoffeelovelife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!!! aranyosak vagytok nagyon, igyekszem sűrűbben frissíteni! :)bekukkantok hozzád is, puszi!!!

      Törlés
  8. De jó, hogy újra írtál ^^ Még mindig csodaszép vagy és imádom a mosolyod, a többi képnek pedig remek a hangulata :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan édes vagy, köszönöm!!!!!! ezer puszi:)

      Törlés
  9. Már vártam az új bejegyzést!:)
    Ismerős ez az "asszonyosodás". Régebben nem értettem anyukámat, hogy miért kérdezgeti ( időnként tanácstalanul) mit főzzön. Most pedig én is ezt csinálom szegény párommal. Egy fárasztó nap után nehéz egyedül ötletelni a konyhában.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon örülök, hogy visszatértél!:)) Alig várom a bejegyzéseket! Addig is kukkants be hozzám: http://mysweetdiarydiary.blogspot.hu/?m=1

    VálaszTörlés
  11. Végre! Kellenek azok a bejegyzések!!! :D Én is már több mint egy éve átváltottam a háziasszony szerepkörbe de imádom, szeretek rendezkedni otthon, meg sütögetni főzni, takarítani... :) Nagyon kíváncsi lennék pár lakberendezési tippre tőled is, mert bizti vannak jó ötleteid! És láttam a képeken, hogy milyen szuper jó formában vagy, wow nagyon csini és az összeállítások is tökéletesek! Szóval várjuk a bejegyzéseket!

    VálaszTörlés
  12. Most találtam rád, és már nagyon sokat tanultam ebből a bejegyzésedből. Amióta pestre költöztem, nehezebb meglátnom az apró csodákat a hétköznapokban, de most inspirációként szolgáltak a képeid. Biztos, hogy rendszeresen olvasni foglak :))

    VálaszTörlés