2014. szeptember 23., kedd

hétvégi boldogság

Sziasztok! :)
Pénteken kinéztünk a Bortérre, Sziszi születésnapja alkalmából koccintottunk párat :) Én is kaptam még pár ajándékot Brigiék nászútjáról, például extra  csokis oreo is lapult a dobozban, amit egyből meg is bontottunk :) Szombaton reggel indultunk Ricsivel Pécsváradra, de még ki sem értünk Szegedről, lerobbant a buszunk. Két órát kellett várnunk, nagyjából a következő pécsi járat is elindult volna addigra...még szerencse, hogy jó háziasszony módjára csomagoltam szendvicset magunknak :D Végül azért délután 2-re sikerült megérkeznünk, a fiúk el is mentek focimeccsre, én meg gyorsan sütöttem egy tortát, és este megleptük Ricsit a barátaival :) Vasárnap délelőtt szuperjó idő volt, így sétáltunk egy nagyot, aztán próbáltunk pihenni, mert még mindig elég beteg voltam. :) Eléggé rövid, de csodás kis hétvége lett :)) 






Most viszont már elég takony az idő, de kitartás Nektek!! Legyen gyönyörű napotok! :) 

4 megjegyzés:

  1. Neked is legyen gyönyörű napod! Hamarosan már ismét hétvége ;)
    Sok puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ---és már rég el is telt :)) puszillak Gabi!!!

      Törlés
  2. Ezt a pöttyös pulcsit hol szerezted? Én múlt pénteken vettem ugyanilyet a passzázson az egyik turiban. :))
    Egyébként régóta követem már a blogodat, de még nem írtam.. viszont akkor most már megjegyzem, hogy gyönyörű képeket csinálsz, tetszik a stílusod, és irigyellek az összeszedettségedért. ;) Puszi, Lexi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. turiban vettem én is, a kintiben tarjánban :))) köszönöm, hogy írtál, jól esnek a szavaid!! puszi!! :)

      Törlés