2014. augusztus 8., péntek


Only know you love her when you let her go.




3 megjegyzés:

  1. Mi ez a szomorúság mostanában? Már tök vártam, hogy írj, de még mindig csak szomorúság... Éld át, gyászolj, engedd el, aztán építkezz. Bármi is a negatívum a dolgok mögött, és bármennyire fáj és érzed magad lent, ne feledd: onnan lentről már csak felfelé van ;)

    VálaszTörlés
  2. Szakítottál a barátoddal?

    VálaszTörlés
  3. N1: sajnálom, hogy mással nem tudtam szolgálni, de ez nekem egy olyan napló, ahova bármit írhatok, nem csak a legboldogabb pillanatokat oszthatom meg. ha két év múlva visszanézem, pontosan tudni fogom mi járt ekkor a fejemben - és ezt nagyon szeretem, megőriz a lelkemből egy darabot ez a blog. viszont igazad van, és aranyos vagy, csak pozitívan:) és jönni fognak a vidám bejegyzések is, hiszen sok szuper dolog történik mostanában errefelé :)

    N2: nem szakítottunk, csak ilyen hangulatom volt, és alapból imádom ezt a számot. néha el kell engednünk dolgokat, gondolatokat. gondoltam itt megtehetem :)

    köszönöm a hozzászólásotokat :)

    VálaszTörlés