2014. július 11., péntek

mad world




sziasztok!
leginkább ez egy hangulat-bejegyzés lesz, hiszen éppen ülök egyedül a lakásban, gyönyörű zenéket hallgatok, kopog az eső az erkélyen, gyertyák égnek, és sok-sok érzés fog el. Kavarodik itt minden, boldogság, aggodalom, félelem, izgalom, tervezés, várakozás, öröm és egy csipetnyi magány. 
------------------------------------------------------------------------------------
Mindezek mellett tudom, hogy sokan nem követitek mások -így az enyém - életét minden egyes platformon, valamint szeretem ha a blogomon is vissza tudom nézni a hónapok fontos történéseit, így néhány mostanában készült képet is megmutatnék most nektek! olyan össze-vissza az egész, tudom, de pontosan ezt érzem most én.

Pöttyös könyv. Imádom őket. Ricsiéknél akadtam erre a darabra, és képzeljétek milyen véletlen, a könyvben maszatnak neveznek el egy talált kutyát, és mindkettőnk családjánál Maszat a kutya neve :) Hát nem furcsa? :)



Nehéz elhinnem itt pulcsiban ülve, de néhány nappal ezelőtt még medencézésre alkalmas idő volt :)

büszkeségem :)


turkált.

két napja csak esik és esik.

bőrig is áztam, jót tett a zöld tea később :)




Szép estét, és csodás hétvégét nektek drága olvasóim! Adri

2 megjegyzés:

  1. Olyan szép az a ruha!!! :)
    Ezért imádom én is a turikat!
    A hangulatom most nekem is hasonló, de fel a fejjel! :) ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a bejegyzéseidet, minden van benne kicsit ebből, kicsit abból, és a képeid fantasztikusak, annyira hangulatosak! :) Te pedig még mindig meseszép vagy ^^

    VálaszTörlés