2014. június 18., szerda

lately

sziasztok!
picit szünet után ismét itt vagyok :) az elmúlt heteimet a tanulás jellemezte, de tegnap végeztem az utolsó vizsgámmal is, kb 4-es lett az átlagom, ami a mesterképzéshez és az első gtk-s félévhez képest szerintem nem is rossz :) Ricsi is sikeres volt, ötöst kapott a szakdolgozatára, és a védésre is, már csak az államvizsga van hátra, innen is hajrá bébi ha olvasol a fotelből!! :) egyébként nem történt a házunk táján semmi érdemleges, próbáltam a sok tanulás mellett otthon is lenni picit, cseresznyét szedtünk, dzsemet és befőttet raktunk el :) közben megjött a jó idő, felállítottuk a medencét, és ballagáson is jártunk :) most ismét lesz egy kis időm, úgyhogy számíthattok több bejegyzésre is :) most teljesen random képeket hoztam, ugye nem bánjátok? :) remélem Ti jól vagytok, és valahol éppen a nyaralás kellős közepén jártok! :) puszi


metélőhagymás túró, paprikával, a kedvencem :)


boldogság














Ennyi lettem volna mára, jó meccsnézést, pihenést nektek estére! :)

2 megjegyzés:

  1. Imádom nézegetni a képeidet :) Azt a jeges kávét nekem is muszáj lesz kipróbálnom! A közös képeitek meg egyszerűen imádnivalóak ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most találtam rád, de maradok! :D Nagyon jó hangulatúak a képek! Csupa vidámság! :)

    VálaszTörlés