2014. április 3., csütörtök

Recept - pizza teljes kiőrlésű lisztből


Sziasztok!
Ma egy receptet hoztam nektek, én is ma készítettem el először ezt a pizzát, de nagyon jól sikerült :) 


receptet itt találtam, igazából csak rákerestem teljes kiőrlésű pizzákra, és ezt találtam először, de rögtön szimpi volt  :) Nekem teljes kiőrlésű rozslisztem volt csak itthon, és nem por alapú élesztőt használtam. Ki kell még tapasztalni a legjobb arányokat, és kidolgozási formát, nekem egyelőre elég ragadós lett a tészta, de végül is két sütőpapír között ki tudtam úgy nyújtani, hogy nem lett minden csupa tésztás :) Sütőben elősütöttem egy 10-15 percig, majd szószfőzéskedv-hiányában ketchuppal locsoltam le, ezt fűszereztem, friss metélőhagymát aprítottam rá, majd erre szalámi, házi zöldfűszeres sajt, kukorica és light trappista került :) A feltétekkel együtt még kb 30 percig sütöttem :) Ricsinek is nagyon ízlett, úgyhogy azt hiszem nálunk maradhat a recept használatban :))










Remélem kipróbáljátok, majd írjatok, hogy milyen lett, hogy ízlett! :)


Ölellek Titeket, Adrus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése