2014. február 11., kedd

Mi van a táskámban?




Sziasztok! :)
Tudom, hogy már nagyon régen lezengett ez a bejegyzés áradat, de én mindig kimaradtam belőle, és ma úgy gondoltam lefényképezem mi lapul nálam egy átlagos napon :) Egyébként már javában megy a mesterszak, kezdem megszokni h más épületbe, más tanárokhoz járunk, mások az elvárások és a szokások is, de a témák és az órák egyelőre nagyon tetszenek :) 


Szőlőcukor és víz/citromos víz: a túlélésért. Sokszor elfelejtek inni, ami nem egy helyes dolog, úgyhogy próbálok magamnál tartani mindig egy kis folyadékot. 


Tollak: mindenképpen jó, ha van mindig az embernél, suliban pedig elengedhetetlen. A képen látható darabok a jelenlegi kedvenceim, az első Petrától kaptam a mesterszakunk örömére, a második négy színből álló (fontos részek írásához, kiemeléshez kiváló) Sziszi ajándékai között szerepelt a diplomaosztóra, a harmadik egyszerű toll pedig nagyon szépen fog. 


Kézkrém a száraz bőr, ajakápoló a töredezett ajkak ellen. Szájfény meg ráadásnak.


Iratok, bérlet. Pénztárca, alapvető. Egyébként Petrustól hozta a karácsonyi manó, nagyon szeretem, jó nagy, minden belefér :)


Füzetek, határidőnapló. Szeretem, ha egy füzet szép, és kényelmes bele írni, valamint, ha több tárgyat tudok egy füzetbe írni, ami az egyetemen nem egy utolsó szempont. A határidőnapló pedig hatalmas szerelem egy hatalmas szerelemtől, Ricsi karácsonyi ajándékai között lapult, azóta is imádom :)


Szemüveg. Lehet nem tudjátok, hogy szemüveges vagyok, pedig igen, távolra nem látok jól, ami, ha már csak hátul jut hely a teremben órán elég rossz tud lenni még szemcsivel is. 


Egy jó pendrive sosem rossz :D


Nagyjából így néz ki az én táskám :) Változó de kézfertőtlenítő, tükör stb is van nálam általában :)
Más, ha munkába, fotózni, utazni megyek, ha gondoljátok készíthetek egy több napra elutazós változatot is :)

Végül egy hétvégi kép, ezzel búcsúzom is :)

Remélem jól vagytok, ölel, adrus

17 megjegyzés:

  1. Ó, de kis rendezett tatyid van, irigykedem is :D Az enyém folyton úgy néz ki, mint amiben bomba robbant, és minden van benne - szana szét, természetesen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) csak a kép erejéig az enyém is:D :D

      Törlés
  2. Nekem is rögtön az ugrott be az első képről és a kérdésről, hogy REND! Nálam is hatalmas a káosz általában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehee, nálam is néha eluralkodik :)

      Törlés
  3. Az én táskámban káosz van és soha nem találok semmit :D Nah jó de, miután az egészet áttúrom, mert a kulcs pl. mindig elbújik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) én a kulcsomat mindig külön kis cipzáros részbe teszem, mert egyébként sosem találnám meg :)

      Törlés
  4. jéé ugyanolyan szájfényem van, imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) én is nagyon, már nem az első amit elfogyasztok belőle :)

      Törlés
  5. Engem érdekelne a másik változat is :))

    VálaszTörlés
  6. Miközben pörgettem, megfájdult a kezem/vállam, nem bírnék ennyi cuccot hurcolni :D Gyönyörű vagy a képen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D hát néha pedig muszáj :) cuki vagy, köszönöm a bókot:)

      Törlés
  7. a GTK kemény lesz,készülj fel..

    VálaszTörlés
  8. Nekem is pont ilyen határidőnaplóm van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dejóóóó, te is imáááádoood? mert én nagyooon :)

      Törlés
  9. Szia Adri, csinálsz majd egyszer egy bőröndös videót, ha valamikor több napra elutazol? :)

    VálaszTörlés