2014. február 23., vasárnap

a hét legjobbjai #1

Sziasztok! :) 
Már itt is vagyunk újra Szegeden, a hétvégét nálunk töltöttük :) Gondoltam elkezdek egy bejegyzés-sorozatot, amiben mindig a hét kedvenceit mutatom be Nektek, így vasárnap este :) Nem lesznek állandó szereplői, és nem csak termékek, vagy zenék, hanem minden vegyesen :) Na mutatom is, ezen a héten mit szerettem nagyon. 

A héten a kedvenc napom a mai volt, pihentünk, készítettem finom borzas szűzérmét a családnak, mindenki otthon volt, készült házi császárzsemle, rengeteget nevettünk stb. Szeretem az ilyen napokat. :)

A héten a kedvenc zeném Avicii albumáról az Addicted to you volt, bár az egész albumot eléggé csípem :)
 

A heti kedvenc kiegészítőm egy nyakláncom volt, egyszerű felsővel és boyfriend blézerrel, valamint laza konttyal párosítottam. 


A hét legfeltöltőbb pillanata
A csütörtöki spinning, úgy egész végig nagyon jó volt, isteni zenével, de a végén az érzés, hogy megint végigcsináltuk, és az a kellemes fáradtság, imádom.


Most pedig a hét legfincsibb müzlije következik vacsira, majd egy hatalmas szundi reggelig :)

Legyen csodálatos estétek, és szép hetetek holnaptól! 
Puszi, Adri

4 megjegyzés:

  1. :) a hét legjobbjai között nekem is szerepel egy bizonyos csütörtöki spinning :) imááádtam!! <3

    VálaszTörlés
  2. Merre vetted a blézert?Annyira szép :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen onjektíveid vannak a gépedhez?

    VálaszTörlés
  4. Adri drága, résztvennél és nyilatkoznál kérlek 7 dologban? :D
    http://njoythestyle.blogspot.hu/2014/03/lets-know-each-other.html
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés