2013. október 16., szerda

Tök tök tök :)



Sziasztok!
Már múlt héten említettem, hogy a szombat délelőttünk gyönyörű időben az udvaron telt, tököt faragtunk, fúrtunk, festettünk, ragasztottunk... igen, rengeteg módja van, hogyan varázsoljunk tökből bármiféle díszt, és mivel nekünk a kertben termett egy pár darab, mindenféle módszert alkalmaztunk :) nem vagyok különösebben egy nagy halloween rajongó, de ügyeskedni mindig is szerettem, és ha az elkészült mű csak a díszkertet és a teraszt szépen díszíti, és a fényjáték megmelengeti a szívünket, akkor már megérte :) főleg, hogy készítés közben is roppant jól szórakoztunk nővéremmel, és Apa és Anya is besegített, ötleteltek, viccelődtek :) Jó kis nap volt, mutatom az eredményt:)

várnak a sorukra :)



festhetünk...

és faraghatunk...

na meg fúrhatunk :)










na hogy tetszettek? :) ti szoktatok készíteni valamilyen tökös dekorációt? muti, ha van róla kép! :) 

puszi, adri

15 megjegyzés:

  1. azta, mennyi tök, és milyen jópofák lettek :D jó dolog, hogy családi programnak is beillik, meg az ember annyi kreativitást vihet bele, amennyit csak bír. nagyon jók lettek a képek, egészen kedvet kaptam a tökfaragáshoz, kár, hogy épp nincs kéznél egy sem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) igen, itt nincs semmilyen szabály, olyanra csinálod amilyenre akarod, és közös időtöltésnek sem utolsó:))) küldök virtuálisan egy nagy szép formájú tököt! :D:D

      Törlés
  2. Nagyon ügyesek voltatok!!! :D mindegyik a kedvencem lett :)))

    Itt a tavalyi gonosz tököm :D
    http://instagram.com/p/fYlxAhPmK6/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!! :) örülök, hogy tetszik! :)
      hú de édes a tiéd is:) olyan sunyin és édesen gonoszka :)

      Törlés
  3. Eszméletlen jók lettek! Nagyon ügyes vagy! Nekem a szíves és a kis virágtartók a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jóó, nagyon örülök, hogy tetszik neked!:))) nekem is ezek a kedvenceim!:)

      Törlés
  4. Istenem de ügyesek vagytok, szuper kreatív kis csapat a Tiétek, le a kalappal! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) de jól esett amit írtál, édes vagy:))) puszillak

      Törlés
  5. Megkérdezhetem milyen géped van?

    VálaszTörlés
  6. Honnan indult a fotós karriered?Nagyon szeretnék fotós lenni de nem tudom hogy kezdjem el. Nagyon örülnék a segítenél nekem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) nem tudom, hogy beszélhetünk-e itt karrierről, de aranyos vagy, hogy így fogalmazol :) szimplán nagyon szerettem fényképezni, megörökíteni dolgokat, pillanatokat és egyre nagyobb késztetést éreztem, hogy beruházzak egy fényképezőgépbe :) rengeteget kell próbálgatni, megismerni a gépet, fotózni fotózni fotózni :) konkrét tippem nincs, én sem megadott "recept" alapján tettem:)

      Törlés
  7. Milyen programot használsz a képek szerkesztéséhez?

    VálaszTörlés
  8. Loving this look,Absolutely gorgeous you are!!!here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Mini Dresses

    Keep in touch,best wish for you.

    VálaszTörlés