2013. október 24., csütörtök

szerelem szerelem szerelem



Sziasztok!

A múlt hétvégét Pécsváradon töltöttem, és nagyon jól éreztem magam:) remek idő volt, kirándultunk is kicsit, egy kis fotózás erejéig (Ricsi bátyját, és barátnőjét fotóztam, majd hozom az eredményt) :) ettünk-ittunk, egy romantikus vacsit is megejtettünk kettesben az évfordulónk alkalmából, volt lányvásár, bál, focimeccs:) még így felsorolva is sok, és igaz néha rohanni kellett egyik helyről a másikra, nagyon tartalmas és boldog hétvégénk volt :) pontosan október 18 a bűvös dátum, ekkor ünnepeltük az első évfordulónkat :)) 
most kedden pedig hozzánk jöttek a pécsváradiak, hogy megmutassuk nekik milyen is a mi kis szegedi életünk :) nagyon jó volt, kicsit szűkösen fértünk el, de tudjátok, sok jó kis helyen is:) mindenről mutatok majd képet, most viszont a szerelemé a főszerep, Ricsivel közös képeket hozok most :) remélem tetszenek:)

sok puszi :)







na melyik a kedvencetek? :)) nekem az összes:) viszont most visszatérek a szakdolgozatomhoz, amin az utolsó simításokat végzem, és hétfőn adom majd le:) szurkoljatok, hogy minden rendben legyen! 

szép napokat nektek a hét második felére is! ölel titeket, adrus

10 megjegyzés:

  1. Ittenem, ittenem, ittenem de szépek és cukik vagytok, hát bepárásodott a tekintetem a poszt végre: leírhatatlanul boldogok vagytok és ez csak úgy sugárzik mindkettőtökről!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^ éédeeespofa vagy!!!! :))))) és igen, tényleg boldogok vagyunk!!!:)

      Törlés
  2. Gratulálok az elsőhöz, még nagyon sok évfordulót :) A képek pedig nagyon jók és hangulatosak. Imádom minden képed! :)

    VálaszTörlés
  3. Dejóóóó *-* Nagyon örülök nektek :3 Szépek vagytok :)
    Én amúgy azt hittem régebb óta együtt vagytok :D A barátommal mi 17-én ünnepeltük az első évfordulónkat:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük szépen:) igen, többnek tűnik nekem is :) nektek is gratula akkor, és sok boldogságot!:)

      Törlés
  4. Hát ez tündéri :) Elkaptad a srác grabancát ugye tudod? :D A kedvenc képem amikor ő ül egy kövön Te állsz, és csóóók :) Gratulálok nektek, még sok sok ilyen évfordulót kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))))) édes vagy:) nekem is az az egyik kedvencem:)

      Törlés
  5. Szépek vagyok! A kedvencem a 4. kép, ami az előttem szólónak is :)

    VálaszTörlés