2013. október 6., vasárnap

őszi séta :)

sziasztok! :)

Lejárt a gyakornoki időm, bár még voltam egy tréningen a céggel a hét során, ami nagyon izgi volt :) most viszont már csak a szakdolgozatra kell koncentrálnom :) Ezután jöttem is Szegedre, és Ricsivel sétáltunk egy hatalmasat, szombaton dolgoztam egy picit, utána pedig maratoni nagytakarítás-selejtezés-szobaátrendezés programot nyomtam :) voltak kis segítőim is, közben csináltunk fincsi hambit, pár kacatnak tűnő, maradék cuccból pedig csini kis gyertyatartókat varázsoltam :) most már csak az utolsó adag ruha száradását kell megvárnom, és minden a helyére kerül, majd megmutatom az "új" szobát :) 


<3

selfie

mindenem.








legyen szép a vasárnap estétek, holnapra pedig gyönyörű hétfőt kívánok! :))) 

hamarosan jövök. puszi, adrus

6 megjegyzés:

  1. Annyira szép vagy, és az, hogy folyton mosolyogsz egyszerűen olyan hatalmas pluszt ad, ami szerintem egyik felsztárolt modellnél sincs meg, hiába vannak kikiáltva szépnek. Örülök, hogy boldogok vagytok :) Szép hetet neked is :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy! :) nagyon jól esett, amit írtál, köszönöm, köszönjük! :) sok puszi:)

      Törlés
  2. Bombanőőő <3 bombapár <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát megeszlek, de cuki vagy!!!!!!!! <3

      Törlés
  3. Szépek vagytok, a gyertyatartó meg szuper lett :-)

    VálaszTörlés