2013. október 28., hétfő

life lately

sziasztok!:)

ez egy elég vegyes bejegyzés lesz, mindenféle telefonos és egyéb pillanatképekkel, Ricsiéktől, otthonról, eseményekről, pillanatokról,...  az életemről :)

nem is beszélek hozzá sokat, csak annyit, hogy képzeljétek, ma leadtam a szakdolgozatomat :)) jaaa, és tegnap létrehoztam a facebookon egy oldalt, ahol a fotós életem eredményeit tudjátok megnézni :) már nagyon hiányzott egy ilyen, ahol kategóriák szerint összegyűjthetem a képeim, és referenciákat tudok mutatni az esetleges új "ügyfeleknek" :) úgyhogy jó böngészést, az oldalt ITT találhatjátok :)

kilátás a pincétől :)) imádom :)

:)















cimcimcimborák :)





igaz, hogy elég vegyes volt ez a bejegyzés, de remélem élveztétek, és igaz, ami igaz, tükrözi az életemet, tele van élménnyel, és boldog pillanatokkal :)

ui: ha szeretitek a képeimet, várlak titeket a fotós facebook oldalon :)

üdv, adrus:)

18 megjegyzés:

  1. gratula a szakdogához, emlékszem milyen isteni érzés volt leadni :)
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! még a neheze ezután jön, de azért igen, jó érzés:)

      Törlés
  2. Gratula a szakdolgozatodhoz én remegő lábbal és megkönnyebbüléssel adtam le anno a szakdolgozatomat :) jó képek voltak tele boldogsággal *-*

    VálaszTörlés
  3. Ügyi vagy nagyon, gratulálok! :) A képek egytől egyig cukik és hangulatosak, mindig szívesen nézegetem őket! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! :) örülök, hogy tetszenek:)

      Törlés
  4. Gratulálok a szakdolgozathoz! Én megkönnyebbültem anno, de kicsit ürességet is éreztem.
    Mik a terveid ezután?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is kicsit üresnek érzem magam:) mesterképzés februártól - remélhetőleg :) közben egy kis bedolgozás a gyakorlati helyemnél, úgyhogy iylenek:)

      Törlés
  5. Gratulálok a szakdolgozathoz! Az egyik legjobb érzés túllenni rajta, bár még hátravan a jegy miatti izgulás, a védés, az államvizsga... Mindenesetre én nagyon élveztem mindig :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi :) igen, minden hátra van még :) de azért jó érzés:)

      Törlés
  6. Nagyon hangulatos képek, főleg az első *.* És gratulálok a szakdogádhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönömköszönöm!:) ezer puszi:)

      Törlés
  7. Már megyek is lájkolni a fotós oldalad facebookon! :)
    A vállfás recept taktika nagyon kreatív! :D
    Most megéheztem, ahogy azt a finomságot láttam. Jól látom, hogy pizza?
    Végül, gratulálok a szakdogádhoz!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm a likeot:) pizza volt bizony:) puszillak:)

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Adri!

    A képeid varázslatosak! Maradj mindig ilyen mosolygós lány.
    Sok Boldogságot Nektek!
    Gratulálok a szakdolgozatodhoz, meg az oldal sikeréhez!
    Minden jót!
    Üdvözlettel: Ági

    VálaszTörlés
  11. Adri, a Pamela rokonod édesapád ágán, vagy csak névrokon? :)
    Mia

    VálaszTörlés