2013. október 29., kedd

Füvészkert :)


Sziasztok!:)

Ma irtózatos fogfájással küszködök - ismét, de, hogy ne is gondoljak rá, gyorsan kirándultunk egyet délután :) na nem messzire, csak az egyetem füvészkertjébe mentünk ki. Ricsi még sosem volt, én is csak fotózások alkalmával :) most sétáltunk egy nagyot, hiszen extra jó idő van még mindig (ki érti ezt? én nem, de IMÁDOM) :) egyébként tényleg, új kedvenc évszakommá vált az ősz :) hogy tetszenek a képek?:) párat az új facebook oldalamra is feltöltöttem, folyamatosan frissítem a kategóriákat :) 











remélem jól vagytok :) már csak egy-két munkanap, és jön megint egy kis pihenés :) 

puszillak Titeket, adri

10 megjegyzés:

  1. Mi is olyan rég ki akarunk menni, most még jobban megjött a kedvem :)) csini voltál!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) hajrá, amíg ilyen szép az idő:) köszönöm:)

      Törlés
  2. Varázslatosan szép képek, ismételten emelem kalapom! :)))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. cicaaaaaa! <3 pesten már borul és esett is, de még mindig elég kegyes hozzánk az időjárás, éljen a mindörökké meleg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) jó lenne, ha maradna ez az idő:) puszillak a cicmó nevében is!:)

      Törlés
  4. jók lettek a képek :) nekem is megjött a kedvem a füvészkerthez :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm! jó kirándulást, ha arra jársz.)

      Törlés