2013. szeptember 15., vasárnap

esküvőfotózás - Szilvi & Géza :)



sziasztok! :)
Augusztus 17-re esett a Nagy nap, én pedig egészen a vőlegény indulásától az utolsó vendég távozásáig velük voltam :) minden remek volt, megható szertartások, kedves vendégek, meglepetés nyitótánc, fergeteges hangulat, szép helyszín, finom ételek :) sokszor belekönnyeztem a dolgokba, annyira magával ragadó és megható volt egyben, akár hallani, ahogy kimondják az igent, akár látni a nagy mulatást a buliban - vagy csak én vagyok túl érzékeny, ki tudja :) a kreatív fotózást a bulit követő hétfőn ejtettük meg, egészen reggeltől sötétedésig nyomtuk, de a pár igazán kitartó volt, ezúton is köszönöm a munkátokat srácok! :)

Több ezer képből válogattam most nektek, remélem tetszik az eredmény :)





















-----------------------------------

szöknek :)




szépség :)


























trash the dress :)))






mit szóltok? ha van kedvencetek, eláruljátok nekem, hogy melyik kép az? :)) 

ezer puszi, adrus

10 megjegyzés:

  1. nagyon jók lettek a képek :)nagyon jó a Tiszában láblógatós :D

    VálaszTörlés
  2. jaj nagyon jók :) nekem a Szöknek kép tetszik nagyon,de a többi is,meg ez az utolsó is olyan jó :))) meg a kis ültető kártyájuk is ötletes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) örülök, hogy tetszenek :) :)

      Törlés
  3. Nagyon szép és változatos képek :) Ügyes vagy! Szegény ruha! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm!:) igen, a ruha megszívta (magát vízzel hahah:D)

      Törlés
  4. Én azt könnyeztem meg, amelyiken a kis manó viszi a gyűrűket, a menyasszony pedig már a templom ajtajában várakozik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) többek kedvence az a kép, én magam is szeretem :)

      Törlés
  5. Hát szerintem az egész sorozat fantasztikus lett! :) Jók a TDD képek, és nagyon tetszik a hídon és a sötétben készültek, a szépséges :), a tetőn nevetős szépia, és imádom a bevezető képet és a Rékás is! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Jó képek! A fényképeződ filtereit szoktad használni fotózáskor, később teszed rá őket vagy mindkettő?!

    VálaszTörlés