2013. szeptember 7., szombat

az előző részek tartalmából..



sziasztok!:)

újra itt vagyok, bár már megint elég régen jelentkeztem :) ennek oka, hogy még mindig a szakmai gyakorlatomat töltöm. augusztus 20-án írtam ide utoljára, és magam sem tudok mindent már, ami azóta történt:) aznap a délutánt a SZIN ingyenes, nulladik napján töltöttük, de mivel a tűzijáték is elmaradt, és program sem volt éjjelre, és másnap már dolgoztam is, így rövidre zártuk az estét :) legközelebb csütörtökön, a második napon látogattam ki a fesztiválra, jól éreztem magam nagyon, bár a tavalyi jobban tetszett :) péntekre egy páros fotózásom is volt, Roziék nagyon édes egy pár, sokat nevetgéltünk annak ellenére is, hogy most találkoztunk először :) szombaton folytattam a munkák sorozatát egy lagzis pincérkedéssel, utána a héten végig ismét munkamunkamunka. így ment ez egészen idáig :) közben megpróbáltam még egy kis időt kinn tölteni a szabadban, Karinnal és Ricsivel is voltam a Tisza partján, más más helyen és más időpontban, de mindkettő alkalommal nagyon megnyugtatott a folyó :) ez a hetem kicsit betegeskedőre sikeredett, viszont boldogságban teli volt :) most pedig egyedül vagyok itthon, felváltva képeket szerkesztek és pakolok a szobámban, mivel anyuék felújítottak, és még olyan a cuccaimtól, mintha bomba robbant volna, pedig a nagy része már évek óta Szegeden van a dolgaimnak. egyszóval nincs megállás, de legalább nincs unalom sem! :) remélem ti jól vagytok, megpróbálok sűrűbben jelentkezni majd:) puszi!


















7 éve :)






ez most így elég sűrű lett, igyekszem gyakrabban jelentkezni! :) nektek további szép hétvégét!:) 
adrus

4 megjegyzés:

  1. jhaaaj, a jó Szeged. nekem nagyon tetszik és az mk is :) most kezdtem az első félévemet itt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg??? :)))) dejó, nagyon örülök neked, milyen szakon vagy?:)

      Törlés
    2. és múltkor láttalak is benneteket :):D, egyébként élelmiszermérnökin

      Törlés
  2. Jaj de jó, sok sok fantasztikus kép :) Örülök hogy újra itt vagy :) Mese szép vagy :)

    VálaszTörlés