2013. szeptember 27., péntek

autumn tag :)



sziasztok! :)

már bőven szeptember végén járunk, és rá kellett döbbennem, hogy míg régen utáltam az őszt, most mondhatni a kedvenc évszakommá vált. ehhez biztosan hozzájárult az is, hogy ez a nyár totál-anti-nyáriasan alakult, rengeteg munkával telt, és nyári élményem nem nagyon született, se egy nyaralás, se csokibarnaság, se nagy nyári bulik.. mindenesetre sokat tapasztaltam, tanultam közben. :) de elérkezett a szeptember, vele egészen hirtelen a rosszabb idő, a változatosabb öltözködés, a bekuckózás, a gyertyák, illatok, színes falevelek, forrócsoki szürcsölgetés időszaka :) több blogon is láttam már ezt a tag-et, és gondoltam, ha ennyire megkedveltem az őszt, miért is ne tölthetném ki én is :) remélem tetszenek majd a válaszaim, ha gondoljátok, töltsétek ki ti is, vagy ha már megtettétek, küldjetek linket, szívesen olvasnám a ti válaszaitokat is :) puszi mindenkinek!:)

1, Kedvenc dolog az őszben?
A nyári eléggé szenvedős 50 fok után, melyet sajnos nem tudtam vízparton átvészelni, felüdülés, hogy nem folyik szét az ember lánya :) változatosabban lehet öltözködni, be lehet kuckózni pihe-puha takarókba, viszont még lehet nagyokat sétálni és olyan kellemesen melengetőek a napsugarak és az ősz színei is :)

2, Kedvenc ital?
Ilyenkor újra a vízforraló és a teás doboz után nyúlok, de jöhetnek a cappuccinok, habos tejeskávé, forralt bor :) de legtöbbször teát iszom, a piros gyümölcsösek és a zöld teák a kedvenceim :)




3, Kedvenc illat/gyertya?
Már alapból bármely sima egyszerű gyertya illatát is imádom, de a kis színes, illatosak is nagyon fincsik :) szeretem az epres tea illatát, a fahéj aromáját, bárhol bármikor, vaníliás, kicsit töményebb illatok is jöhetnek ilyenkor :)


4, Legjobb rúzs?
Nem váltok ilyenkor különösebben, mindig is a nude ajkakra voksoltam, és a szememet hangsúlyoztam. Szeretem viszont a piros rúzsokat, de nem kötöm évszakhoz a viselését, igazi bordót pedig még sosem próbáltam :)



5, Hidratálás?
Nem változtatok ezen sem eget rengető módon, nyilván elviselek kicsit nehezebb testápolókat, vagy krémeket is, de az alap termékeim ugyanazok szinte :) A kézkrém használatán veszem észre, hogy kezd téliesre fordulni az idő, míg nyáron egyáltalán nem használok, ilyenkor szinte 2 óránként kenegetem :)

6, Milyen színeket használsz a szemedhez?
Alapvetően a sminkjeim 90%-a barnás árnyalatú szokott lenni, ilyenkor is ezt szeretem :) viszont most szeretnék valami szép sötétzöldes sminket kipróbálni magamon :)

7, Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz? 
haha, ezt végképp nem tudnám évszakhoz kötni, bár van néha olyan esős idő, amikor tényleg csak valami chill zene esik jól, és hát valljuk be, az ősz már közel van a télhez, ami viszont egyet jelent: karácsony! :D októberben már vígan michaelbuble-time van nálam! :)

8, Kedvenc őszi viselet?
Egy jó kis gatya, loafer, egyszerű felső, blézer és egy szép körsál :) szerencsére mindből akad bőven :)


9, Ősszel mivel kényezteted magad? 
Gyertyákkal, fincsi teákkal, fahéjas sütikkel, fényekkel, meleg takarókkal és összebújással :)) 



10, Hol szeretsz ilyenkor lenni? 
Kettős érzés, mert olyan jó a ropogós falevelek között sétálni, élvezni az egyre kisebb erejű napsugarakat, de kell hozzá egy kis kellemes őszi, eső-mentes idő is :) viszont imádom a benti meghitt hangulatot is, kényelmes kuckót csinálni, takarókkal, párnákkal, teával :)




ha nincs is kedvetek mindenre válaszolni, de pár dolgot említenétek, amit szerettek az őszben, nyugodtan írjátok le akár kommentben is :) ezer puszi, legyen szép hétvégétek!:)

adrus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése