2013. szeptember 29., vasárnap

Anett&Peti - e-session :)



sziasztok! :)
már a blog facebook oldalán láthattatok egy kis előzetest Anett és Peti jegyesfotózásából :) nemrégen történt a lánykérés, és az esküvő időpontja is megvan már, nem cicóznak! :) Mindkettőjüket ismerem egy jó ideje, és már beszéltünk róla sokszor, hogy kellene pár képet csinálnunk :) most itt volt a remek alkalom, gyönyörű időt fogtunk ki tegnap, a helyszínválasztáskor is ügyesek voltak, természetesen viselkedtek, nem volt nehéz dolgom velük :) sosem dolgoztam még ilyen gyorsan, hogy mára meg is vagyok a képekkel, de most nagyon volt hozzá kedvem, és a héten később úgysem nagyon fogok ráérni, úgyhogy extra gyorsan, itt is a végeredmény! :) valószínűleg az esküvőjük után a kreatív fotózást is én fogom készíteni, a lagzin viszont nagyot mulatok majd velük! :) már nagyon várom, és innen is nagyon-nagyon sok boldogságot nektek drágák! :)







ez hatalmas kedvencem :)


















annyira imádom az őszinte mosolyt, az önzetlen szeretetet! :) 

nektek hogy tetszenek a képek, melyik a kedvencetek? :)

szép vasárnap estét, jó éjt, holnapra pedig csodaszép hét kezdést! :)

puszi, adrus

28 megjegyzés:

  1. Póniii , ha megtalálom az emberem, hívni foglak és szeretném h te legyél a fotós ^^ ez nem vicc :))) Csodajó képek !!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy, csak szólj, és már repülök is, nem vicc!!! :)))) köszönöm!:)

      Törlés
  2. Jajjj de gyönyörű képek:)
    Komolyan, nekem is ez futott át az agyamon, mint az első kommentelőnek, hogy bárcsak te fotóznál az én esküvőmön is majd:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy már! :) szólj, ha oda kerül a sor, hátha meg tudjuk oldani! :)

      Törlés
  3. Ahhh! Ezek nagyon jók!:) Köszi az élményt!:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a negyedik a kedvencem, és én is majd szeretnélek téged a nagy napra, ami nem tudom, hogy mikor és hol lesz, de repcsivel a legmesszebbi helyszín is maximum egy nap :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát atomcukik vagytok, megeszlek titeket!! :)))) :)

      Törlés
  5. Édeseim, de kis cukkerek!!! Semmi erőlködés, semmi feszkó, ez a 2 ember őszintén és játékosan szereti egymást, szívből gratulálok a közelgő esküvőhöz, legyenek nagyon-nagyon boldogok!!!!!!!!!! :))))))))) A képek pedig egytől-egyig imádnivalóak! :)))
    Pusza. Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyosat írtál, biztosan nekik is jól esik nagyon! :)) köszönöm a nevükben is!:)

      Törlés
  6. Gyönyörű képek!! :) Nagyon aranyosak együtt :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű képek, gyönyörű, szerelemtől sugárzó pár. Jó rájuk nézni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük! :) örülök, hogy tetszik!:)

      Törlés
  8. Látod, kár volt izgulni, nagyon vidám képek lettek, ügyi voltál! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) igen, és köszi a biztatást babóca!

      Törlés
  9. Nekem a földön fekvős egymásnak puszit adós kép a kedvencem! Nagyon jó képek lettek és sugárzik róluk a boldogság.Az ilyen képek mosolyt csalnak egy külső szemlélő arcára is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönjük :))) örülök, hogy ennyire tetszettek:)

      Törlés
  10. Köszönjük szépen, nagyon aranyosak vagytok! Jó olvasni a hozzászólásokat!:) Nagyon hálásak vagyunk neked Adri! Fantasztikus képek lettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) hellóó bellóó dzsanesz Peti! :))) örülök, hogy örömet okozhattam nektek!:) puszi

      Törlés
  11. jahj, amúgy Flaisz Peti (Lecsó) voltam :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép képek!ó, gratulálok!
    Csak egy kis tipp: csinálhatnál több olyan képet is, amin nem csókolózik a pár. :) Nagyon helyesek, és gondolom őszinte az egész, csak valahogy hiányzik nekem kicsit az arc a képekről.
    Mikor rólunk készültek a jegyesfotók a fotósunk mindig szólt, hogy nézzünk rá, hogy látszódjunk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi, aranyos vagy! :) igazad van, valóban úgy tűnik itt a képekből, mintha csak ilyenek készültek volna:) ebből a szempontból "szerencsétlenül" válogattam össze a bejegyzésbe kerülő képeket, a párnak kb 120-130 darab kidolgozott képet adtam át, úgyhogy azok között sok olyat találnak, amin belenéznek a kamerába :) a másik lényeges szempont, hogy szeretem a fotózás alkalmával hagyni a párokat, hogy természetesen viselkedjenek, beszélgessenek, ellazuljanak, én pedig messziről örökítem meg a pillanatokat:) így tudom legjobban elkapni a lopott kacér pillantásokat, szerelmes egymásra nézést, stb :) nekem ezek a pillanatok sokkal jobban tetszenek, mint egy görcsösen beállított fotó:) de igazad van, a bejegyzésben túlnyomó részt csókolózós kép szerepel, legközelebb odafigyelek erre is:))

      Törlés
    2. Akkor jó. :))
      A beállított képeknél kevés rosszabb van, ebben egyetértünk, szerencsére van egy kis átmenet, ahol hagyják az embert önmagának lenni, és segítenek is hogy jó legyen a kép.
      Érzéked az van a fotózáshoz az látszik, így tovább! :)

      Törlés
    3. :) legközelebb tényleg odafigyelek, hogy miket válogatok a bejegyzésbe, hogy teljes képet adjon:) most impulzus szerűen, a kedvenceim közül válogattam :)) köszönöm az észrevételt még egyszer:)
      köszönöm szépen a kedves szavakat is, jól esik igazán:))
      szép napot!

      Törlés
  13. Nagyon szép pár, süt róluk a boldogság és a harmónia! És természetesen a fotós is ügyes volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy nagyon, köszönjük! :)))

      Törlés
  14. Nagyon jók a képek, még mindig zseniális vagy! :) Örülök, hogy látom, nem csak mi vagyunk ilyen csókos páros a párommal :)

    VálaszTörlés