2013. július 29., hétfő

medencés buli :)



sziasztok! :))

az elmúlt időszak egyik legjobb hétvégéjén vagyunk túl :) vettünk egy medencét múlt héten, és pont nem is dolgoztunk (csak Anyáék sajnos), így szombaton összejött egy kis banda, hogy kipróbáljuk :) jelentem: kényelmesen elfér benne mindenki söröstül, vodkástul, bele lehet dobálni Petrát könnyűszerrel, langyos a víz, van pár csibor, de azok is kihalászhatóak; ugyanolyan jól (vagy jobban) esik mellette a nyár összes finomsága, a zöldséges csirkemelles saslikon át, a fűszeres sült krumplitól a főtt kukoricáig, és a vodkás dinnyéig minden! :) mindenki itt szundizott, majd vasárnap grillezés volt a program, közben gyógysör a medencében :) kár, hogy vége, de ma hétfő, és mindenki dolgozott már :) viszont én ahogy hazaértem, egyből ugrottam be és ott vacsoráztam meg :D 




már 10 éve is jó barát voltál! :D:)










szegény Petrust elkaptuk :D

ennyi lettem volna :)

5 megjegyzés:

  1. Irigy-irigy!!! :DDD Annyira jó látni ezeket a képeket, kapásból fel is vidultam tőlük :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. irigy vagyok, de nagyon :D néha azért cserélnék veled egy hónapra :P További szép nyarat és várom a következő adag fotót :D :) Puszi

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom, irigykedem én is :-D nagyon jók a képek :)

    VálaszTörlés
  4. <3 tesódnak mi van odatetkózva?

    VálaszTörlés