2013. július 22., hétfő

eddig :)

halihó!! :)
igaz ma sokáig dolgoztam és nagyon álmos vagyok, gondoltam mesélek nektek egy kicsit :) 

bortúra előttről még van egy kis elmaradásom, említettem egy családi eseményt, ami nem más, mint hogy Zola drága eljegyezte a nővéremet, Brigit!!! volt nagy meglepetés, szervezkedés, ugyanis az eljegyzési ebéd Brigi szülinapján lett megtartva, a legnagyobb titokban szerveződött és meglepetés volt neki! :) innen is gratulálok srácok, már nagyon várom a lagzit! :)))))

a bortúra után még pihentem egy kicsit, de a hétvégét már szorgos munkával töltötte a kis család. nagyon fárasztó volt, úgyhogy vasárnapra beiktattunk egy strandolást Kiskunmajsán, ami tőlünk röpke 12-13 km-re van csak :) a sűrű hétvége után hétfőn kezdtem a szakmai gyakorlatomat, ami eddig igazán tetszik, sok feladatom van, de nem a tipikus fénymásolós-kávéfőzős, hanem normális dolgok, amennyire be tudnak vonni a fontos dolgokba, annyira benne is vagyok szerintem :) egy projekt-irodánál dolgozom, és nagyon tetszik :) az első hetem el is telt már, pénteken Pécsváradra utaztam Ricsihez, ahol éppen egy ifjúsági fesztivál volt :) estefelé az egyik barátjáéknál kezdtünk egy gyönyörű pincében, majd a fő helyszínen voltunk, bár nem volt nagy buli, mégis jól éreztük magunkat :) a zene egyébként nagyon jó volt, mégsem táncoltak sokan, valahogy nem mentünk mi sem, pedig tényleg nagyon tetszett :) másnap délben útnak indultunk, és kilométer hiányomat (ami sose volt:D) tovább csökkentve utaztunk egy jó 8-9 órát :D Pécsváradról Pécsre, onnan Szegedre, ahol felrohantunk a lakásba, majd vissza a buszállomásra, Kistelekig, ahová anyukám jött értünk, hogy hazavigyen Kömpire, és el tudjunk majd indulni egy gyors vacsi és fürdés után Kunfehértóra :D:D ott most volt a sörfesztivál :) éppen csak leparkoltunk a nyaralónál és indulhattunk is be a tóhoz, hiszen már kezdődött a punnany koncert :) hatalmas volt, imádom őket, rengetegen voltunk és mindenki énekelt és táncolt, nagyon jó volt, rázott a hideg :)) ezután még gyorsan visszamentünk a nyaralóba és ismét le a partra :) végül a kocsiban aludtunk és délelőtt jöttünk haza, ahol anya már isteni ebéddel várt minket :)) mától pedig újból beindult a munka kereke, de ilyen az élet, nem csak mindig móka és kacagás! :))

kiscsalád :) köszi a képet Ricsi!:)


az első munkanapomat már jól indítottam :)

munkás makifej

vigyori földönkívüli vagyok

ha elmegyek futni, legalább mindig szépeket látok :)

strand :)

lazilazilazulás


nem mondom h élveztem az utat :D





remélem tetszett a pár pillanatkép az életemből :)) kövessetek instagramon, ha gondoljátok, ott többször frissítek :) remélem jól vagytok, én lassan indulok futni, aztán le is fekszem aludni korán :) puszi!

10 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon nagy gratula Hótündérkirálylány Brigiéknek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) átadom nekik :)) nagy az öröm:)

      Törlés
  2. A Tuc kekszet én is szeretem :) nagyon jók a képek :) jó munkát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nagyon jó ízű tényleg:)) köszönöM!:)) puszi

      Törlés
  3. Imádom a Cserpes termékeket!:) nyammi...
    És hát, hogy nálad mindig prörögnek az események, az hihetetlen. Irigylem az energikusságodat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) feltölt a sooook szereteeeeet :) puszi!

      Törlés
  4. Juhhhhhhhhhhhj Brigiéknek gratulálok!!! Szuper!!! :)))))))))
    Tessék mesélni milyen a gyakorlat, remélem jó helyed van. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) bizony, annyira örültem én is :))
      okééé, majd mesélek!:)))) puszillak

      Törlés