2013. június 11., kedd

újra itt!

halihó!!! 

van itt még valaki? mert bizony én igen! :) már majdnem két hete nem írtam nektek, bár aki követ instagramon, az láthatta, hogy nem vagyok azért elveszve :) (hodiadri néven megtaláltok) ;)

legutoljára is már a vizsgákról írtam nektek, nem volt túl sok, de tanulós volt mind, de már meg is vagyok velük, kettő ötös lett és egy négyes, és a többi megajánlott jegy :) a szakdogás kurzust is lezárták, ott is ötöst kaptam, a konzulensem azt mondta, hogy akik nála írják, azok közül az enyém tetszett a legjobban neki, és csillagos ötöst adna :) még csak a felével kellett most készen lennünk, lényegében az irodalmi áttekintéssel, de örülök, hogy ez is megvan már :) 

A tanulás szüneteiben sikerült végre találkoznom Dórival, akit már nagyon régen láttam :) egy vidám kis délutánt töltöttünk együtt, amit aztán Brigivel és Zolával, limonádéval és egy másnaposok3 mozival zártam :) később hétvégén otthon voltunk, az éléskamra kitakarításával, befőttek és házi lekvárok hadával megküzdve minden tiszta és rendezett lett újra :) 

Aztán a múlt héten az időm nagy részét így a vizsgaidőszakban a tanulás tette ki, hol Petrával nálam sör és nasi és nagy mennyiségű röhögőgörcs társaságában, hol egy-egy kávézóban, néha itthon már majdnem fejen állva tanultam, szenvedtem rendesen :D csütörtökön viszont végeztem, ebédeltünk a lányokkal (Rencsi is újra itthon van jeaaah <3) majd egy megérdemelt fagyi és utána már teljesen Ricsié voltam :) vacsit főztünk, filmeket néztünk és pénteken pedig egy jó hosszas úton, de eljutottunk hozzájuk :) mindig is csodáltam a dimbes-dombos vidékeket, egy alföldi lánynak ez mindig olyan izgi :) imádok ott lenni, főleg, hogy már jó az idő és tudunk kirándulgatni :) erről viszont a következő bejegyzésben olvashattok majd :)
Ma este értünk vissza Szegedre, most itt alszunk egyet, holnap viszont irány Kömpi, hozzánk is ellátogatunk :) hamaraosan jövök egy újabb bejegyzéssel, addig egy pár kép mindenhonnan :) 


















Kincsem meglepett egy édes virággal :)





és egy kis előzetes:

- szép álmokat! adri - 

7 megjegyzés:

  1. Hát csókolom,csókolom :) örülök hogy újra itt :)) már hiányoztál,hogy olvashassalak :)


    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nekem is hiányzott a blogolás!! :) puszillak

      Törlés
  2. :) a szivecskéket mivel csinálod? én is akarooook! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. telós alkalmazás, bokehpic a neve!:))

      Törlés
  3. Végre itt vagy, már vártam a bejegyzéseket! :) Megint olyan jó képeket hoztál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) köszönöm, örülök, hogy itt vagytok!!:)

      Törlés
    2. Köszi, már töltöm is le :D

      Törlés