2013. május 2., csütörtök

today's outfit:)



sziasztok! 
ma eléggé nyomott vagyok, szerintem a front miatt, és semmihez nincs kedvem, csak fekvő helyzetben lenni...és még aludni is alig bírok, úgyhogy elég szerencsétlen :D viszont találkoztam ma is Karinnal, elintéztünk egy-két dolgot, ittunk egy fröccsöt, és haza is jöttem:) csináltunk pár képet, úgyhogy ezeket mutatom meg most, hogy mit is viseltem :)







felső, szoknya, karkötők, gyűrű: h&m
táska: Dóritól kaptam, egyébként bershka:)
napszemcsi: görög nyaralásról :)
óra: ebay
szandál: GB

19 megjegyzés:

  1. ugyanilyen szoknyám van a finn turiból...amúgy imádnád!=)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aaaz tutiii, viszont a hőmérséklettel lehet nem lennék kibékülve! :D ezer puszi Zsaannn!!!

      Törlés
  2. Ettől most kedvem támad holnap nekem is szoknyában flangálni. :)

    VálaszTörlés
  3. annyira csinos vagy:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!Csinos vagy!(Y) :)

    VálaszTörlés
  5. Pónim, még mindig vered a mezőnyt :* :))

    VálaszTörlés
  6. Óóóó, de csini :))) Olyan jó színe van a felsődnek!

    VálaszTörlés
  7. csini voltál, Pónilány! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csinos vagy,a hajad gyönyörű: ) a gyűrű meg tök jól passzol a felsődhöz: )

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is nagyon szuper összeállítás!Szuperek a színek!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon csinos vagy! Annyira tetszenek az összeállításaid. :)

    VálaszTörlés
  11. Csinos vagy, mint mindig! :) Éés most meg is hoztad a kedvem, hogy én is elővegyem a szoknyáimat. :D

    VálaszTörlés
  12. Szia! Tudnál egy linket mutatni az órához? Nagyon tetszik! *.*

    VálaszTörlés