2013. május 1., szerda

szülinapi ebéd :)

Sziasztok! :)

Majdnem egy hete volt már a szülinapom, viszont a hétvégi ünneplésről még nem meséltem nektek :) igazából csak a szűk család volt ott, grilleztünk, iszogattunk, kártyáztunk, délutáni szunyáltunk az udvaron, és már jönni is kellett vissza Szegedre, mert másnap munka volt a lányoknak, nekünk Ricsivel meg mindkettőnknek zh :) nagyon gyorsan elrepült az idő, úgyhogy csak pár képet hozok, és rohanok is majálisozni :) Ti mit csináltok ma  a nagy szabadságban?:)







cuki apa :)




ennyi lettem volna most, jó szórakozást nektek mára, pihenjetek, mászkáljatok, egyetek fagyit és vattacukrot! :))) 

13 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot így utólag! :)

    VálaszTörlés
  2. Utólag is boldog szülinapot!

    És örülök, hogy tegnap összefutottunk, hihetetlen csupa szív csajszi vagy élőben is :)
    Puszi, érezd jól magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!!!:)) én is örültem, és jó hallani, hogy szimpi voltam :) puszi

      Törlés
  3. Kínzás ennyi gigaguszta kaja, Pónilyány! :D

    VálaszTörlés
  4. jaj de guszták :) boldog szülit!

    VálaszTörlés
  5. há Zola a kis cselszövő de cukin szamárfülezik már :D

    VálaszTörlés
  6. Megkésve, de a legjobbakat :)

    VálaszTörlés