2013. május 11., szombat

napom:)

sziasztok! :)

Ma igazából csak itthon voltam, nem is hoztam haza a tanulnivalón kívül mást, se fényképezőt, se semmit, viszont a telefonommal imádok képet csinálni, a kameraalbumot visszanézve mindig jó, hogy tudom merre jártam, mit csináltam :D holnap a kajak-kenu világkupára megyünk, így gondoltam arról külön lesz bejegyzés, így a mai kis pillanatképeim elvesznek a süllyesztőben:) így arra jutottam, hogy inkább most megosztom veletek, holnap pedig jöhet a kajak-kenu beszámoló :)







hagymakrémleves frissen sült házi bagettel :)

kezdődött a vihar, mi vacsiztunk a teraszon, házi ízek, friss saláta :) éés pezsgőztünk, hiszen anyuék házassági évfordulója a héten volt :)

éééés ennyi :) eeeeegy hét múlva ilyenkor már Lengyelországban leszünk Rencsó kománál!!! JEAAAH!!! várom nagyon:)) wííííí:)


holnap jövök, puszi addig is :)

3 megjegyzés: