2013. május 29., szerda

mostanában

Sziasztok!

Eddig a lengyel kalandot meséltem nektek, viszont már pont egy hete itthon vagyunk, és közben is történtek dolgok :) éjszaka 1 körül már Szegeden voltunk, és egy kicsi alvás és Karin vizsgája után nálam gyűltünk össze :) azért is, hogy ne legyünk rögtön egyedül (ismeritek az utazások utáni üresség érzést, igaz?) és a képeket is kicserélgettük, szerkesztgettük :) megbeszéltük, hogy az ebédet is közösen készítjük, én vállaltam a már-már védjegyemmé váló borsólevest, amiről a kis drágák mindig úgy áradoznak (olyan jól esik <3), Brigi sütött nagyon fini fűszeres fasírtokat, a lányok pedig majonézes kukorica-bab salátát készítettek :) majdnem egész napra bekockultunk, lan-party volt a javából, mindenki előtt laptop, ment  a zene, néha beröhögtünk egy-egy vicces fejen a kirándulós képek láttán :)) estefelé Ricsivel kiegészülve a borfeszt felé vettük az irányt, és bár nem volt a legmelegebb, kicsit összegyűlt a banda :) 

A következő, ami érdekesebb lehet, hogy pénteken délután Zitussal útnak indultunk, és Bp felé vettük az irányt, Biust meglátogatni :)) évfolyamtársak és jó barátnők voltunk a gimiben, már régóta terveztük ezt a találkozót :) egy szintén volt gimis barátunkkal, Kopival vártak minket a vasútállomáson, majd Biáéknál sütöttünk pizzát, rozé fröccsöztünk, kibeszéltünk mindent ami velünk van, és persze a közös ismerősöket :D nagyon jól éreztem magam, és ilyen isteni pizzát rég ettem már:)) másnap délelőtt felkerekedtünk, és elmentünk megnézni a Helmut Newton kiállítást... aki teheti, nézze meg!!! zseniális, életem legjobb kiállítása :))) nagyon a hatása alá kerültem, bezsongtam, imádom!!!  :) később a Pastaból vettünk tejszínes, csirkemelles, lilahagymás fehérboros tésztát [nyamm] és a Múzeum lépcsőn fogyasztottuk el :) ezután sajnos Bia is indult haza, Siófokra, így mi is jöttünk el, de minden pillanatát élveztem a kis látogatásunknak :) 

Vasárnap pedig gyereknap volt, mivel sok program volt Szegeden, ezért úgy találtuk ki, hogy Anyáék jönnek hozzánk és nem fordítva. Végül az idő nem járult hozzá, hogy a borfesztiválon ücsörögjünk, vagy a Hídi vásárban kóborogjunk, ezért egy késői ebédre ültünk be egy étterembe, majd az Anyuci által készített isteni krémes eperszeletet fogyasztottuk el Brigi lakásán :) estefelé jöttem is vissza az albérletbe, hiszen tanulás várt rám, és nagyjából a hétfőm is ezzel telt :) tegnap volt a vizsga, szaktanácsadásból, szóban, de jó élmény volt, és 5-öst kaptam :) :) úgyhogy erőt is ad ezzel a további munkához, most szakdoga írás vár rám, jövőhéten pedig még van két vizsgám is :) Ricsi pedig ezekben a pillanatokban is vizsgázik, szurkoljatok neki is :)) 






néhány műve:


rengeteg divatanyagot is fotózott, ha tehetitek, tényleg nézzétek meg a kiállítást!



szombat esti egyedüllét, tejbegríz, házi eperdzsem :)




a pólót Rencsitől kaptam, majd lefotózom normálisan :)


szicíliai csirkemell :)


tanulás-szenvedés

ööötöösnek kell lennie!! :)

és az öröm :)

ennyi, vissza is térek a munkához, később könyvtárazunk, majd Brigiékkel ebédelünk :) 
ezer puszi, Adri

17 megjegyzés:

  1. szuper képek, ismét :) az a vörös rúzsos smink! *_* ohh nagyon jól nézel ki! annyira látszik, hogy boldog vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de édes vagy, nagyon jól esik :)))) köszönöm! és igen, az vagyok! :)

      Törlés
  2. A második képen lévő szívecskés karkötőt hol vetted?

    VálaszTörlés
  3. Szia! Milyen programmal szerkeszted a képeket? Nagyon jó hangulatúak különben :)L

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! gépen a photoscapet használom, telefonon pedig különböző alkalmazásokat, próbáld ki a bokehpic, vagy a pixlr express nevűt:)

      Törlés
  4. Jaj, mindig úgy irigyellek..:DD Tudsz ám élni! Nagyon szép és csinos vagy, jókat eszel, iszol, utazol:)) Nagyon szeretem a blogodat, bármennyi ideig képes vagyok az új képeidet nézegetni, olyan jók és hangulatosak :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm, nagyon aranyos vagy:)) viszont azért munka is van, meg sok tanulás, és vannak azért szomorúbb pillanatok is, bár szerencsére mostanában egyre kevesebb :)) jó lenne valami lottónyeremény, de aki a kicsit nem becsüli.. :))) örülök, hogy tetszik a blog, nagyon jól esik!:) :) puszillak:)

      Törlés
  5. öröm, bódottáááá :-)))) <3

    VálaszTörlés
  6. Az a kicsit pin-up stílus annyira jól áll Neked :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, majd akkor többször bevetem:)

      Törlés
  7. Imádom a képeid, meg az élmény beszámolóid! Jó érzés nézni, hogy milyen boldog vagy :) És szép is vagy, de nem ismétlem önmagam már sokadjára :) Sok sikert mindkettőtöknek! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy, köszönöm szépen!!! :))) jajj de jól esik, amit írtál!:)) köszönjük, meglett :)

      Törlés
  8. Még mindig nagyon gyönyörű kedves vidám. Imádom a képeidet, Helmut Newton pedig nálam is kedvenc csak kár hogy messze lakom a fővárostól. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) de cuki vagy, köszönöm!!! :)))

      Törlés