2013. május 2., csütörtök

majális :)



sziasztok szépségek!

az elmúlt napokban nem volt semmi extra, zh, pihenés, egy kis buli, majd tegnap egy kis majálisozás :) a ruhát, ami rajtam van a héten turiztam, 390 forint volt csak, felhúztam a bulira is, de végül onnan korán leléptem, úgyhogy gondoltam egy öblítés és erkélyen megszáradás után felhúzhatom a majálisra is :D nem akartam pólóra lebarnulni, és geppa meleg is volt, úgyhogy jó döntés volt :) a ligetben voltunk, piknikeztünk, sör, nasi :) este, ahogy visszasétáltunk a városba, fagyiztunk is egyet, és mivel már kellőképpen elfáradtunk, hazajöttünk 8-9 között :) már nagyon rámfért egy hatalmas alvás, úgyhogy korán ágyba dőltem, és reggelig szundiztam :) 

ebédünk a Pizza Guruban:)











olyan édi volt ez a kutya:)


instagramon kicsit sűrűbben frissítek, hodiadri néven megtaláltok:)


Ti mit csináltatok tegnap, hol töltöttétek a május elsejét?:) 

puszillak titeket, adrus

10 megjegyzés:

  1. nagyon szépek voltatok csajok :)

    VálaszTörlés
  2. :) Karinnál nem is említettem az édi bulldogot, nagyon cukorfalat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? ránkmászott, nagyon kis édes volt:)

      Törlés
  3. nagyon edi a ruhad :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) megért 390 forintot:)

      Törlés
  4. Szia Adrus!
    Mint mindig, most is nagyon hangulatosak a képek. A rucid meg eszeveszettűl jól áll neked!!!
    A kedvencem, töretlenűl a napszemüveged. Most már el kell árulnod hol vetted. :D
    by the way; Én örülnék annak ha a bejegyzések végén, leírnád mid-honnan van.
    Köszi-puszi
    :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!! :) köszönöm, nagyon édes vagy!! a szemüveget ajándékba kaptam, de a h&m-ből van!:)) a mostani bejegyzésben már le is írtam, kívánságod parancs:)(most épp nem, de legtöbbször úgy alakul h a ruháim nagy része turkálóból van, azért nem szoktam odaírni..nem azért, mert szégyellem, de kevés az esély, hogy ugyanolyat tudtok találni)

      Törlés
  5. Áhá! :)) És jujj köszi. :)) Az a szemüveg, ohh nagyon! Pedig megvan az álomdarabom, nem is szoktam megkívánni mást, de ezzel a darabbal engem is meglephetnének! :D Oh, de jó, hogy írtad a turit, egy ideje mellőztem, na de most majd ;)

    VálaszTörlés
  6. A fotóid mindig annyira jók:) Hallottad, h. a szegedi NagyÁruházban, a papírbolt helyén egy nagy Háda turi fog nyílni hétfőn? :)

    VálaszTörlés