2013. május 25., szombat

Lengyelország - 3. nap: Lublin

hahóóó:)

megérkeztem, csak közben villámlátogatást tettem Bp-n, de erről majd később mesélek:) most jöjjön a 3. nap beszámolója :) Lublinban is az óvárost vettük szemügyre, sétálgattunk, majd arra jutottunk, hogy ne rohanjunk annyira, inkább legyen egy kis lazulós nap:) persze minden megnéztünk, amit tudtunk, de közbeiktattunk mindig egy-egy sört, majd az ebédünket is hosszasan fogyasztottuk el, mert olyan király helyen voltunk, hogy nem akaródzott senkinek elmozdulni onnan :) először egy cseh sörözőbe ültünk be, és a számomra eddigi legfinibb sört, a staroprament ittuk :) mi, lányok kértünk hozzá gyömbérszirupot, mindenhogy isteni volt :) később pedig egy nagyon szép helyre ültünk be, fehérre volt minden festve a teraszhelyiségben, ilyen kis kerítéses, talicskás, sok virágos hely volt, és belül is annyira cuki és imádnivaló, hogy csak bámultunk :) gondoltuk, ha nagyon drága lesz, akkor csak iszunk egyet és eljövünk, de nem így lett:) rendeltünk mindenkinek egy nagy korsó sört, szirupokkal, meg főételt, pierogit :) én krumplis, hagymás, sonkásat ettem, de vannak különlegesebbek is, például spenótos fetasajtos :) amíg vártunk az ételre, a sör mellé kaptunk előételt, kenyeret, körözöttet, csemegeubit, már kb ez is elég lett volna:) naaagyon finom volt minden és nagyon belakott mindenki:) fejenként kb 18-22 zlotyiba került, ami olyan 1200-1500 forint között mozog :) ezután még fagyiztunk, nézelődtünk, kimentünk egy nagyobb bevásárlóközpontba venni estére dolgokat, majd a koliban és a mellette levő kocsmában iszogattunk kicsit :) másnap ennek eredményeképpen elég ergya üzemmódban ébredtünk, de erről majd holnap mesélek :):D 





a főnök :D






















látjátok? kameráztam is, majd az összes poszt után jövök egy videóval is :)))



:D





néhány képet betettem Karin instajaról, köszi innen is honey! 

holnap gyereknap, Anya és Apa jönnek át, majd arról is beszámolok :) közben már vizsgáim is lesznek, és egy fél szakdogával is kéne rendelkeznem, oh shit. szóval rohanok, sziasztok!

9 megjegyzés:

  1. Mmmmm pirog nyam-nyam. Imádtam kint falni a káposztásat meg a gombásat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, olyat én is láttam, de a káposztát annyira nem csípem, úgyhogy maradtam a hagymásnál:D

      Törlés
  2. nagyon szépek a képek! van ugyanilyen felsőm :)

    VálaszTörlés
  3. Nyugodtan lenyúlhatod őket Cimbii!:))

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés